NAC selectie 19/20

zwammy

Well-known member
Ze zeggen dat Ilic de betere versie is van Garcia. Dus als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor Ilic gaan, maar sluit me verder aan bij mn mede NAC er
 

Batigoal

Well-known member
Muric als eerste keus keeper lijkt vast te staan (al is hij nu naar het schijnt licht geblesseerd, maar of licht betekent dat hij volgende week tegen AZ kan spelen of dat hij nog een week of 3 / 4 uitgeschakeld is, wordt vanwege de nieuwe privacy-wetgeving niet duidelijk gecommuniceerd)

Is dat echt zo?

Als ik het team zo zie valt dat nog niet mee moet ik zeggen. Kali is als hij fit blijft overigens wel een leuke aanwinst.
 

zwammy

Well-known member
Is dat echt zo?

Jep:

Gezien de privacywet was er vanuit NAC vanmiddag geen toelichting op de afwezigheid van Pele maar hij licht het zelf graag toe zodat daar geen onduidelijkheden over ontstaan onder de supporters;

‘NAC vond het verstandiger om thuis te blijven omdat ik kort geleden ben geopereerd en ik nog goed mijn rust moet pakken zodat de hele wond dicht groeit. Vanaf komende maandag begin ik met mijn trainingen om weer sterk terug te komen!’ aldus van Anholt tegen B-Side Rats.
 

Unregistere

Well-known member
Klopt, clubs zijn daar over het algemeen redelijk terughoudend in de laatste tijd. Feyenoord liet zich ook niet uit over de blessure van Haps.
 

Abubakari

Well-known member
En over Dolberg lees je ook niks concreets. Heeft inderdaad met de privacywet te maken, clubs mogen dat soort info niet meer geven.
 

Pascallovic

Well-known member
Bevestigd nu. City compenseert dat wel met een geldbedrag.
Bron: Chris Tempelman (VI)

Alsof je voor die fooi zomaar even een vergelijkbare vervanger haalt. Die Muric heeft indruk gemaakt die ene wedstrijd. Anders halen ze hem niet terug natuurlijk.
 

zwammy

Well-known member
Nee, Bravo ligt er heel het jaar uit en Hart en de 3e keeper zijn verkocht. Helaas maar dit zijn de dingen die kunnen gebeuren. Ik hoop op een flinke compensatie.
 

zwammy

Well-known member
Zag het inderdaad. Dat NAC weet dat het bestaat verbaast me nog meer. Maar natuurlijk een bekende van vd Gaag, hopelijk nog flinke knaken en Foden van City :D
 

zwammy

Well-known member
Die willen ze iig heel graag hebben dus als dat het hem niet word ligt het aan Zwarthoed.
 

zwammy

Well-known member
En Zwarthoed is natuurlijk al 35. Ik denk dat ze echt geen vertrouwen hebben in de Pool, anders hadden ze die gewoon 1e keeper gemaakt. Als je goed genoeg bent, bende goed genoeg. Dan is van Leer vastleggen zeker een prima keus.
 
Bovenaan