NAC selectie 19/20

hipp00

New member
Slaagt Smulders erin om voor NAC een Eredivisiewaardig elftal bij elkaar te krijgen, dat voor handhaving kan gaan?
Hij lijkt de spanning in ieder geval goed op te bouwen en werkt misschien wel naar een climax toe.
Eerst enkele jeugdspelers een contract geven (waaronder gelukkig ook Bart Meijers).
Dan nu de reservekeeper van Willem II, Nigel Bertrams. Een groot talent, maar wel al 24 jaar en geen minuut Eredivisie ervaring.

Hopelijk gooit Smulders er telkens een schepje bovenop, zodat we eind augustus (op huurbasis) gebruik kunnen maken van Kevin de Bruyne en Sergio Ag?ero! :p:
 

hipp00

New member
De eerste drie huurlingen van Manchester City zijn binnen: spits Thierry Ambrose (stond ook op wensenlijstje van Twente), aanvallende middenvelder Paolo Fernandes en verdediger Mari.
De verwachtingen rondom Ambrose zijn hooggespannen, dus die zal wel gaan tegenvallen.
En Mari is al 23 jaar en speelde vorig jaar maar 8 wedstrijden voor Girona, dus die zal bij NAC wel een cultheldstatus krijgen.
 

zwammy

Well-known member
Pfff inderdaad. 8 wedstrijden in de 2e divisiein Spanhe. Hou op man 2e Ashley. Maar goed, Ambrose ken volgens mij wel een bierje ballen
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ambrose zit al jarenlang in het verhuur circuit. Volgens mij ook een negatieve spiraal. Kan er vermoedelijk geen kut van.
 

Pascallovic

Well-known member
Net als Unal die ze naar Twente sturen en voor 12 miljoen verkopen aan Villareal.

Nee, meer zoals grootheden als Agyapong, Celina en Yeboah. Maar blijf je vooral vasthouden aan dat ene succesverhaal dat city huurlingen de afgelopen jaren hebben gehad.
 

zwammy

Well-known member
Nee hoor. Maar de verhalen van Ambrose zijn wat positiever dan die andere frikandellen. Niet voor niets kraak ik de andere huurspeler af dus als er iemand is die zich niet blind staart op huurspelers van NAC ben ik dat wel.
 
G

Gast

Guest
Net als Unal die ze naar Twente sturen en voor 12 miljoen verkopen aan Villareal.

Dit vind ik zo'n kwalijke zaak h?, wat er met gasten als een ?nal en Traor? gebeurt. Zou eigenlijk een regel moeten zijn dat je maximaal 40 man onder contract mag hebben als speler.

Enes ?nal, verkocht voor €14M aan Villarreal. Minuten voor Manchester City: 0.
Bertrand Traor?, verkocht voor €19M. Minuten voor Chelsea: 513.
 

Batigoal

Well-known member
Iedereen kent Ambrose als groot talent op Football Manager, maar ik denk dat bijna niemand hem ooit heeft zien voetballen.

Blijft het bij deze 3 huurlingen of komen er nog meer?
 

zwammy

Well-known member
Volgens mij zijn dit ze van City. Maar we hebben geen geld dus zal nog wat transfervrij of huur bijkomen.
 

hipp00

New member
Volgens mij zijn dit ze van City. Maar we hebben geen geld dus zal nog wat transfervrij of huur bijkomen.

NAC mag 4 tot 6 spelers 'huren' van Manchester City, dus ik verwacht nog wel 2 huurlingen van City, maar waarschijnlijk pas na het WK onder 20, zodat City eerst kan zien hoe hun spelers zich daar manifesteren om daarna het juiste 'verhuurniveau' te kiezen. Dat geldt bijv. voor broertje Kongolo, die pas na het WK gaat kiezen.
 

hipp00

New member
Selectie begint op sterkte te geraken, maar ik zou nog wel graag een Eredivisie waardige linksback en centrale verdediger erbij zien.

Ben ook wel benieuwd naar het strijdplan. Met Fernandes en Garc?a heb je twee lichtgewicht middenvelders, dan wordt je elke wedstrijd overlopen. Of we gaan dus 4-4-2 spelen of Fernandes gaat als buitenspeler aan de slag.

Het ziet er in ieder geval naar uit dat we spelers hebben die een bal naar elkaar zouden moeten kunnen spelen... we mogen beginnen wat mij betreft! ;-)
 

zwammy

Well-known member
Menno Koch, daar ben ik wel blij mee zeg :duim:

Rai Vloet, die hoeft van mij niet zo. Maar Koch is wel lekker hoor. 3 jaar en transfervrij.
 

Pascallovic

Well-known member
Die Koch heeft nog nooit ergens een basisplaats afgedwongen, ondanks verschillende verhuurperiodes. Ik had hem lekker laten lopen, evenals Vloet.
 

zwammy

Well-known member
Koch had bij NAC een basisplaats tot ie geblesseerd raakte. En was toen al een belangrijke steunpilaar. Tot zijn blessure. En dan bij Utrecht geen bassisplaats hebben is geen schande.
 

gevegt

Well-known member
Mooie aankoop voor NAC. Als Koch heel blijft kan hij op den duur het verschil maken.
 

Batigoal

Well-known member
Prima deal en ook prettig om wat selectiespelers te hebben die je zelf onder contract hebt staan. Wie wordt er eerste doelman van NAC komend seizoen?
 
Bovenaan