NAC selectie 19/20

zwammy

Well-known member
Nmenche gaat het niet worden, gaat waarschijnlijk verhuurd worden aan Fenerbahce. Ook aranzi komt niet, City wil die verhuren aan een club die Europees speelt. Kanshebbers zijn Celtic en PSV. Dat zijn toch wel clubs waar wij het tegen af leggen. Dan maar een jaar genieten van Ilic.
 

hipp00

New member
Nmenche gaat het niet worden, gaat waarschijnlijk verhuurd worden aan Fenerbahce. Ook aranzi komt niet, City wil die verhuren aan een club die Europees speelt. Kanshebbers zijn Celtic en PSV. Dat zijn toch wel clubs waar wij het tegen af leggen. Dan maar een jaar genieten van Ilic.

Precies!
Spelers als Angelino, Manu Garcia en Arzani zijn eigenlijk helemaal niet leuk. Daar kan je gewoon aan af zien dat ze ver gaan komen.
Het is leuker om bier te drinken en k*t te roepen en pas jaren later te moeten beweren dat je toen echt al wel kon zien dat hij ver ging komen. Zie Pierre, zie Engelaar, zie... Ilic?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jullie hebben Manutelli nog niet gehad toch? Vind ik ook een echte NAC speler.
 

zwammy

Well-known member
Nmenche gaat naar Swansea. Helaas, leggen er een zak geld bij die wij niet hebben en competitie is natuurlijk wat interessanter dan de onze :sad:
 

zwammy

Well-known member
Muric heeft zich gemeld. Dus na het fiasco van vorig jaar waarbij we 3 keepers hadden zonder ervaring gaan we het dit jaar doen met 3 keepers zonder ervaring. HUP NAC
 

zwammy

Well-known member
Aha, zit ik weer op de verkeerse wiki te kijken. Mooi. Lekker lomp oorlog maken hopelijk.
 

hipp00

New member
Muric heeft zich gemeld. Dus na het fiasco van vorig jaar waarbij we 3 keepers hadden zonder ervaring gaan we het dit jaar doen met 3 keepers zonder ervaring. HUP NAC

Zijn eerste minuten voor NAC gemaakt en de 0 gehouden!
Ik zie progressie! ;-)

Er stond tegen Konyaspor toch wel wat in de goal. Als Muric maar iets beter is dan Bertrams en Birighitti (en dat zou zeker moeten kunnen), dan zijn we er op ??n positie in ieder geval op vooruit gegaan tov vorig jaar.
 

zwammy

Well-known member
Was je geweest? Volgens mij is het allemaal nog niet zo slecht. Als er maar geen Barker oid vanuit City komt voor in de spits.
 

hipp00

New member
Wat word de opstelling Zwammy ?

Ivm cvhj .

Vind ik nog lastig te zeggen. Selectie is nog niet compleet en we hebben in de voorbereiding veel blessures gehad en Van der Gaag heeft veel jonkies laten spelen om ze te testen of ze een beetje mee kunnen met het eerste, waardoor eigenlijk niet duidelijk is wat de favoriete basis 11 van Van der Gaag is.

Muric als eerste keus keeper lijkt vast te staan (al is hij nu naar het schijnt licht geblesseerd, maar of licht betekent dat hij volgende week tegen AZ kan spelen of dat hij nog een week of 3 / 4 uitgeschakeld is, wordt vanwege de nieuwe privacy-wetgeving niet duidelijk gecommuniceerd)

Palmer-Brown maakt een sterke indruk achterin. Koch, Mets maken tot nu toe te veel fouten. Daan Klomp lijkt nog te jong voor een basisplaats. Rechtsback Sporkslede blijft bij gebrek aan concurrentie waarschijnlijk wel staan, maar mocht er nog een City-talent komen, dan is hij die plaats kwijt. Verdedigend laat hij te veel steekjes vallen, opbouwend is hij wel ok.
Linksback lijkt Leigh te worden. Een harde werker, maar zeker ook geen topper.

Op het middenveld is er zoveel keus dat het onduidelijk is wie er basisspeler zijn. Kali lijkt mij wel een zekerheid (de enige middenvelder met echt power). Voor de creativiteit zijn Ilic en Fernandes gehaald.
Het heeft lang geduurd voordat Ilic zijn werkvergunning kreeg, zodat - in de voorbereiding - niet is getest of Ilic en Fernandes alle twee kunnen spelen of hooguit ??n van de twee.
Verschueren was altijd de nuttige stofzuiger op het middenveld, maar dat zal nu ook deels Kali worden.
Dan heb je nog Nijholt (nu hersenschudding), maar die lijkt net te kort te komen.
El Allouchi heeft zich goed ontwikkeld en zou basisspeler moeten zijn, maar past wellicht niet zo goed in het beoogde 4-3-3 systeem. Damen is een jonge speler met potentie, maar nog geen basis.

Voorin is de spoeling dunner en lijken de (start)basisplaatsen vergeven:
Kastaneer - Te Vrede - Rosheuvel
Maar Te Vrede is vandaag tijdens de Open Dag er al in de 12e minuut vanaf gegaan met een lichte blessure, waarvan ook onduidelijk is hoe licht ?licht? is...

Dus vooralsnog lastig kiezen welke NAC-speler een zekerheidje is voor cvhj.
 
Bovenaan