NAC selectie 19/20

zwammy

Well-known member
En dan loopt NAC vanaf vanmiddag te roepen dat er nog groot nieuws aankomt, komen ze hiermee. Ach ja, het blijft NAC. Vloet weg, Rosheuvel komt.
 

hipp00

New member
Hier bijvoorbeeld:duim:

Zo?n kans mis je maar ??n keer in je leven, dus de volgende keer is het een doelpunt voor NAC.
Afgelopen seizoen 2 goals en 7 assists. Das betrokken bij 9 doelpunten. NAC scoorde afgelopen jaar maar 41 keer. Rosheuvel zou afgelopen seizoen dus bij meer dan 20% van de NAC-doelpunten betrokken zijn geweest. Zou nog best wat kunnen worden. Ik schrijf hem niet meteen af, omdat hij een keer viral is gegaan met het missen van een grote kans.
 

zwammy

Well-known member
Positieveling. Ik kan me alleen maar afzwaaiers herrineren maar hij heeft betere statistieken als alle NAC'ers idd.
 

Joost

Well-known member
Positieveling. Ik kan me alleen maar afzwaaiers herrineren maar hij heeft betere statistieken als alle NAC'ers idd.

Het ligt er ook aan wie er in de spits staat. Hebben jullie een kopsterke spits dan is Rosheuvel heel bruikbaar. Hij heeft echt slechte wedstrijden en heeft afzwaaiers maar hij heeft wel de capaciteit om iemand te passeren en een voorzet af te leveren. Dat gaat de eerste 7 keer mis maar de 8e keer is het gevaarlijk.
 

hipp00

New member
Positieveling. Ik kan me alleen maar afzwaaiers herrineren maar hij heeft betere statistieken als alle NAC'ers idd.

Ik weiger een speler af te schrijven nog voordat hij ook maar ??n minuut in een NAC-shirt heeft gespeeld.

Het ligt er ook aan wie er in de spits staat. Hebben jullie een kopsterke spits dan is Rosheuvel heel bruikbaar. Hij heeft echt slechte wedstrijden en heeft afzwaaiers maar hij heeft wel de capaciteit om iemand te passeren en een voorzet af te leveren. Dat gaat de eerste 7 keer mis maar de 8e keer is het gevaarlijk.

Dat geeft de burger moed. Te Vrede is redelijk kopsterk. En met Kastaneer op de andere flank, lijken Smulders en V.d. Gaag inderdaad te gokken op een counter via de vleugels en Te Vrede die ze dan in het midden gaat afmaken.
 

Unregistere

Well-known member
Ik weiger een speler af te schrijven nog voordat hij ook maar ??n minuut in een NAC-shirt heeft gespeeld.



Dat geeft de burger moed. Te Vrede is redelijk kopsterk. En met Kastaneer op de andere flank, lijken Smulders en V.d. Gaag inderdaad te gokken op een counter via de vleugels en Te Vrede die ze dan in het midden gaat afmaken.

Als ze slim zijn, proberen ze Te Vrede nog voor de start van het seizoen te slijten.
 

hipp00

New member
Niet teveel geld. Anders komt er 1 van city

Precies. Ik mag hopen dat er helemaal geen geld naar Twente gaat. Brondeel was de tweede helft van het seizoen 2016/2017 een prima keeper in de Jupiler League, maar om voor Brondeel een transfersom te betalen, gaat mij wat te ver. Dan zijn er andere / betere keepers voor minder geld te halen.
Daarbij zal Brondeel een deel van zijn salaris moeten inleveren, want ik ga ervan uit dat zodra Brondeel in Enschede arriveerde de zakken met geld hem aan alle kanten werden toegeworpen. NAC zal echt niet aan zijn salaris van Twente kunnen tippen.
Ik moet nog maar zien of dit doorgaat. Muric van Manchester City is niet voor niets op stage bij NAC en als Karol Niemczycki zich in de voorbereiding laat gelden, is dat ook nog een optie.
Vraag is alleen of Ten Rouwelaar en Smulders hun nek nog een keer durven uit te steken door met een onervaren doelman de Eredivisie in te gaan...

Geruchten over Freddy Friday geloof ik overigens niet zo. Contract bij AZ loopt nog tot 2020. NAC gaat geen transfersom voor hem betalen en voor spelers huren hebben we een ander afhaalloket georganiseerd... ;-)
Daarbij heeft Smulders een redelijke neus voor (nog onbekende maar) goede spitsen.
Als Friday gehaald wordt, zal het als pinchhitter zijn, dus ik weet niet of Friday daar zelf voor voelt. Ik vermoed dat Smulders en V.d. Gaag gokken op een spits die afvalt na de voorbereiding van Man City. Nmecha zou top zijn, maar is waarschijnlijk al te goed voor NAC / Eredivisie.
Qua profiel en prijs lijkt Friday mij dus zeer onwaarschijnlijk, maar mocht het wel doorgaan, dan blijft gelden: eerst in een NAC-shirt zien spelen, daarna pas k*t roepen (en bier drinken).
 

zwammy

Well-known member
Fredje komt niet.

Erik Palmer-Brown wel. International van USA, speelde vorig jaar voor Kortrijk.
 
Bovenaan