Pak je rekenmachine er nog eens bij.Bij Angelino zou het dan gaan om 0,5% maal 5 mln = 250.000 euro.
Pak je rekenmachine er nog eens bij.Bij Angelino zou het dan gaan om 0,5% maal 5 mln = 250.000 euro.
Volgens de geruchten ( en als we ergens van houden zijn dat geruchten) is de kans aanwezig dat het grootste talent van City naar NAC komt. .
Ja, als je verwacht dat Foden verhuurd word kun je je verwachtingen beter aanpassen.
Ja, jij hebt het over het grootste talent van City. Dat is dus Foden.
Ik heb ook niet het gevoel dat Fernandes de kwaliteiten van die andere 4 heeft. Typisch een geval van een jeugdparel die het niet red in het grote voetbal.
Hele goede passeerbeweging maar als je het aflegt tegen Korte en vloet hoeven we niet te verwachten dat het nog veel beter gaat worden.
Als Fernandes de maatstaf wordt voor de kwaliteit van de City-talenten dit jaar, dan wordt het weer billenknijpen tot de laatste speelronde...
Dan zie ik juist heel veel ruimte voor verbetering.Ik heb ook niet het gevoel dat Fernandes de kwaliteiten van die andere 4 heeft. Typisch een geval van een jeugdparel die het niet red in het grote voetbal.
Hele goede passeerbeweging maar als je het aflegt tegen Korte en vloet hoeven we niet te verwachten dat het nog veel beter gaat worden.
Dan zie ik juist heel veel ruimte voor verbetering.