NAC selectie 19/20

zwammy

Well-known member
Volgens de geruchten ( en als we ergens van houden zijn dat geruchten) is de kans aanwezig dat het grootste talent van City naar NAC komt. Spelerke waarvan iedereen al overtuigd is dat die het eerste makkelijk kan halen maar daar op dit moment nog te jong voor is. Zou toch wat zijn zeg, 6 jaar geleden liep Cairo daar nog. Maar goed, NAC en City zijn aan het praten of de stap niet al te groot is omdat hij uit de jeugd komt. Verdere namen zijn Fernandes, Ilic en Aranzi (oid). Die laatste speelt nu het WK met Australi? dus dat horen we later.
 

zwammy

Well-known member
Kut te snel gelezen. Is niet het grootste talent. Dat was Nmenche maar die lijkt onhaalbaar.

Dan toch maar meer kijken naar Ilic.
 

zwammy

Well-known member
Ja, als je verwacht dat Foden verhuurd word kun je je verwachtingen beter aanpassen. Maar goed, de huurspelers van dit jaar gaan vervolgens naar: PSV, Bordeaux, Rangers, Fenerbache en dan moet het van het grootste talent nog duidelijk worden waar die heengaat. Kunnen we er wel van uitgaan dat we hetzelfde kaliber of misschien nog wel wat hoger krijgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kongolo loopt daar toch ook nog steeds rond? Dat gaat hem niet meer worden?
 

Batigoal

Well-known member
Grootste talent of niet, veel van die Man City-talenten kunnen wel aardig voetballen. Is er nog sprake van de komst van Majer naar City waarna hij bij NAC wordt gestald?

Ik begrijp dat Fernandes zo goed als zeker een jaar langer blijft. Die liet af en toe al leuke dingen zien.
 

zwammy

Well-known member
Fernandes is 100% zeker, Ilic eigenlijk ook wel en Arenzi heeft nog geen werkvergunning voor Engeland dus de kans is ook wel aanwezig dat die komt, maar mocht die nou als een dolle tekeer gaan op het WK zie ik die ook wel naar Girona vertrekken.

Fernandes kan heel goed ballen maar stond onder Korte in de pikorde omdat die niet goed meeverdedigde en Vreven vooral Angelino wilde gebruiken als aanvallende back. Fernandes zag zich het bsste achter de spits maar daar stond natuurlijk Garcia.

Majer heb ik nog niets van gehoord, ken die een beetje ballen?

Ze denken trouwens dat Garcia naar Valencia of Villareal gaat. Dan hebben ze zich toch goed in de picture gespeeld en zal City ook eerder aan NAC denken bij nieuwe talenten. Zeker wanneer de professionaliteit nog verder word opgekrikt.
 

hipp00

New member
Ben op dit moment niet zo’n fan van Fernandes. Technisch z??r begaafd, maar zeer slap in de duels en als je aan het einde van het seizoen in de 70ste minuut telkens last van kramp krijgt, dan train je niet goed (en dat onder Vreven!).
Wat mij betreft te veel een ‘mooi weer voetballer’. Als je de inzet van Fernandes vergelijkt met die van Manu Garcia, Angelino en Ambrose is dat een wereld van verschil. Die drie speelden om elke bal te winnen, Fernandes laat te veel lopen en gaat de duels zeer slap en halfslachtig in.
Hopen dat Fernandes onder V.d. Gaag wel het licht gaat zien, anders wordt het eerder een gevalletje Brandon Barker ipv Manu Garcia.
 

zwammy

Well-known member
Ik heb ook niet het gevoel dat Fernandes de kwaliteiten van die andere 4 heeft. Typisch een geval van een jeugdparel die het niet red in het grote voetbal.

Hele goede passeerbeweging maar als je het aflegt tegen Korte en vloet hoeven we niet te verwachten dat het nog veel beter gaat worden.
 

hipp00

New member
Ik heb ook niet het gevoel dat Fernandes de kwaliteiten van die andere 4 heeft. Typisch een geval van een jeugdparel die het niet red in het grote voetbal.

Hele goede passeerbeweging maar als je het aflegt tegen Korte en vloet hoeven we niet te verwachten dat het nog veel beter gaat worden.

Blijkbaar wil Smulders hem er toch wel weer bij hebben, dus hij zal Smulders het idee hebben gegeven dat hij druk bezig is, zichzelf te verbeteren... Technisch is het gewoon goed, zijn doelpunt tegen Heerenveen was ook gewoon top, maar er is tijdens 90 minuten meer nodig dan dat.
Danny Verbeek zei ook elke keer dat hij het licht gezien had en vol voor zou gaan...

Als Fernandes de maatstaf wordt voor de kwaliteit van de City-talenten dit jaar, dan wordt het weer billenknijpen tot de laatste speelronde...
 

zwammy

Well-known member
Als Fernandes de maatstaf wordt voor de kwaliteit van de City-talenten dit jaar, dan wordt het weer billenknijpen tot de laatste speelronde...

Eens, maar als Fernandes weer de minste van de 4 word dan heeft Smulders het niet verkeerd gedaan.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik heb ook niet het gevoel dat Fernandes de kwaliteiten van die andere 4 heeft. Typisch een geval van een jeugdparel die het niet red in het grote voetbal.

Hele goede passeerbeweging maar als je het aflegt tegen Korte en vloet hoeven we niet te verwachten dat het nog veel beter gaat worden.
Dan zie ik juist heel veel ruimte voor verbetering.
 

zwammy

Well-known member
Dan zie ik juist heel veel ruimte voor verbetering.

Als jij echt zo'n talent bent als dat je in de speelminuten laat zien kun je na een jaar voetbal niets nog na 60 minuten op zijn. Of het moet zijn dat Vreven de training volkomen verkeerd heeft aangepakt en hij het dadelijk wel 90 minuten kan volhouden met alles wat er bij komt kijken als speler van NAC, dan laat ik me graag verrassen.
 

Batigoal

Well-known member
Pel? van Anholt tekent voor 2 jaar bij NAC. Goeie aanwinst, mits fit. Speelde vrijwel niets in Amerika vanwege blessureleed.
 
Bovenaan