NAC selectie 19/20

zwammy

Well-known member
En Muhren is gehuurd. De speler die bij Sparta het niet voor mekaar kreeg komt naar NAC. Goeiendag zeg. Gelukkig hebben we ook nog goed nieuws in het NAC nieuws topic.
 

Batigoal

Well-known member
M?hren stak er wel bovenuit bij Sparta, hoor. Hij kon het alleen niet in zijn eentje. Voor rechterrijtje gewoon een prima aanvaller.
 

zwammy

Well-known member
Ja, het is volgens NAC de kleine wendbare spits in plaats van de grote Te Vrede. Dan weet je wel hoe het scoutingsapparaat van NAC werkt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kan inderdaad wel aardig voetballen, maar geen echte spits. Meer een schaduwspits.
 

zwammy

Well-known member
Haha, dat zou inderdaad vet zijn maar helaas:


Werkt dus met de jeugd.

Wel Angelino en Garcia binnen kunnen houden, anders was het gelijk plaatsje 18.

Die Angelino gaat echt ver komen trouwens, als dit forum over 5 jaar nog bestaat brom ik alvast als hij niet geblesseerd raakt in de basis staat bij 1 van de 4 halve finalisten CL.

Wellicht als de eerste 5 backs bij City geblesseerd zijn.

Ik haal hem alvast even naar boven :D
 

Pascallovic

Well-known member
Ik haal hem alvast even naar boven :D

U doet maar. De club waar hij naartoe gaat moet ook nog maar precies over 5 jaar in de halve finale CL staan. Een Arias scenario kan natuurlijk ook, dat hij 5 jaar bij PSV speelt voordat hij naar een grotere club staat.
 

Batigoal

Well-known member
Ik haal hem alvast even naar boven :D

Props als je gelijk krijgt, maar ik ben er nog niet kapot van. Aanvallend is hij sterk, verdedigend vind ik hem niet top. Werd dit seizoen in de Champions League een aantal keer compleet voorbijgelopen i.t.t. bijvoorbeeld Dumfries aan de andere kant.
 

Pascallovic

Well-known member
Logisch ze pakken altijd de topspelers. Kan over 5 jaar zomaar in de basis staan tijdens de halve finale CL.
 

zwammy

Well-known member
Sporkslede lang geblesseerd, van Aanholt pas net terug na een zware blessure en Leigh kan er gewoon echt geen kut van. Ja dus :duim:
 
Bovenaan