NAC selectie 19/20

zwammy

Well-known member
Volgens de City watch heeft NAC interesse in 2 spelers:

Claudio Gomes en Marlos Moreno. ??n probleem. Gomes kan ook naar Galatasaray en Moreno naar zowel Sao Paulo als Palmeiras. Nu weten wij wel dat NAC een mooiere club is, maar goed, weten zij dat ook?
 

Pascallovic

Well-known member
Volgens de City watch heeft NAC interesse in 2 spelers:

Claudio Gomes en Marlos Moreno. ??n probleem. Gomes kan ook naar Galatasaray en Moreno naar zowel Sao Paulo als Palmeiras. Nu weten wij wel dat NAC een mooiere club is, maar goed, weten zij dat ook?
Natuurlijk weten ze dat:duim:

Kijk mij eens positief zijn:D
 

zwammy

Well-known member
Alex Gersbach is de nieuwe linksback. Komt van Rosenborg af.

Betekent het vertrek van Leigh, gaat waarschijnlijk naar Charlton. Of het vertrek van Carolina, die hopelijk gewoon vertrekt.
 

zwammy

Well-known member
Carolina en Leigh op zoek naar nieuwe club’

Greg Leigh en Jurich Carolina zullen NAC deze transferperiode naar alle waarschijnlijkheid verlaten. De backs zijn overbodig en hebben volgens BN DeStem van de clubleiding te horen gekregen dat ze uit mogen zien naar een nieuwe club.

Echt verrassend is dat niet. NAC worstelde de eerste seizoenshelft nogal met de invulling van de linksbackpositie. Zowel Leigh, Mashart, Carolina als Sporkslede werden op die positie ingezet. Geen van de spelers maakte een onuitwisbare indruk. NAC ziet toekomst in de zelf opgeleide Mashart, maar wil afscheid nemen van Carolina en Leigh. Beide spelers mogen, ondanks een nog twee?nhalf jaar doorlopend contract, op zoek naar een nieuwe club.

Leigh lijkt niet lang te hoeven zoeken. De bij Manchester City opgeleide back heeft een behoorlijke staat van dienst in de League One (130 gespeelde wedstrijden) en weet dat er in zijn vaderland altijd opties zijn. Charlton Athletic toonde al interesse.

Voor Carolina zal het vermoedelijk wat minder eenvoudig zijn. De 20-jarige international van Cura?ao speelde zijn wedstrijden de afgelopen jaren in de Jupiler League en had het moeilijk in de zes wedstrijden, die hij namens NAC in de Eredivisie speelde. Het is afwachten of hij een nieuwe kans bij een eredivisieclub krijgt of terugkeert naar het tweede niveau.

Cultheld die idd niet kan voetballen en er ??n die zelfs te slecht is voor de kkd
 

zwammy

Well-known member
NAC heeft zich vandaag versterkt met Sullay Kaikai. De 23-jarige aanvaller komt over van Crystal Palace en tekent voor anderhalf jaar met een optie voor nog een seizoen.

NAC zocht al even naar nieuwe aanvallende impulsen en verwacht die met de transfervrije Kaikai gevonden te hebben. De Engelsman met roots in Sierra Leone kan op de vleugel en als centrumspits uit de voeten

Tsja.
 

zwammy

Well-known member
In ieder geval nu 5 linksbacks en geen spits nu te Vrede geblesseerd is. Dat zijn de betere statistieken.
 

zwammy

Well-known member
Gersbach is binnen. Australi?r die later aansloot vanwege de Azie cup of weet ik het hoe die gein daar heet. Linksback nummer 6 :duim:
 

hipp00

New member
Gersbach is binnen. Australi?r die later aansloot vanwege de Azie cup of weet ik het hoe die gein daar heet. Linksback nummer 6 :duim:

Nog 5 te gaan, dan hebben we er 11!
Dat brengt elke tegenstander totaal in verwarring.
Elf linksbacks. Hoe ga je daar in godsnaam tegen spelen?
Als je het op kwaliteit niet redt, moet het maar op kwantiteit en met verrassingseffecten gebeuren.
Geef het publiek wat ze willen. Leigh is populair? Weet je wat, dan halen we gewoon nog een blik met linksbacks die er geen hout van kunnen...
 

hipp00

New member
Moet zeggen dat de paar acties van Kaikai tegen ADO me wel konden bekoren. Ik zie zeker talent en potentie bij die jongen. Of het er echt uit gaat komen is een tweede...
Brandon Barker vond ik bij de eerste kennismaking ook talent en potentie hebben...
 
Bovenaan