NAC selectie 19/20

zwammy

Well-known member
Was al bekend dat die niet zou blijven, hij vindt dat hij zijn werk gedaan heeft en dan is het tijd om te gaan.
 

Abubakari

Well-known member
Die Fransman is ook wel een goeie. Debuut en gelijk een oliedomme strafschop veroorzaakt en schoot vlot na rust de 2-0 er bijna hoogstpersoonlijk in. Wel goed voor zijn populariteit bij de Ajax fans, maar daar heeft NAC niks aan.
 

Atreides

Well-known member
VI is aan het terugblikken op eerdere degradaties van NAC.

Dat lijken me toch niet echt tekenen om vrolijk van te worden als NAC zijnde. AL moet ik wel zo eerlijk zijn dat over NAC lezen nu waarschijnlijk leuker is dan naar NAC kijken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
2e0pp1k.png


eiuou8.png


2d76b89.png


25k0i74.png


ncea6u.png


4rupnk.png


ie03e8.png


4j4aq8.png
 

Atreides

Well-known member
Disciplinaire schorsing NAC-aanvaller Rosheuvel: ‘Dat kan ik niet accepteren’
Vrijdag, 22 februari 2019 om 12:50

NAC Breda moet het zaterdag doen zonder Mikhail Rosheuvel. De aanvaller is door trainer Mitchell van der Gaag om disciplinaire redenen geschorst. Hij ontbreekt derhalve in de wedstrijdselectie voor het thuisduel met FC Groningen. Maandag volgt een gesprek tussen speler en trainer.

Rosheuvel werd donderdag door Van der Gaag uit de NAC-selectie gezet. Hij werkte zijn training vervolgens af op een bijveld. “Ik vind dat hij te veel met zijn eigen belang bezig is en niet met het team. Dat kan ik niet accepteren”, wordt Van der Gaag geciteerd door BN DeStem. De aanvaller is dit seizoen een belangrijke kracht voor de hekkensluiter van de Eredivisie. Rosheuvel was goed voor vijf doelpunten en zes assists. De 28-jarige aanvaller mag zich maandag melden in het kantoor van de trainer voor een gesprek.

In aanloop naar het duel met Groningen had Van der Gaag ook goed nieuws te melden. Clubtopscorer Mitchell te Vrede is volledig en kan eindelijk weer in actie komen. De aanvalsleider van de Bredanaars moest de afgelopen wekek noodgedwongen toekijken met een peesblessure. De wedstrijd in het Rat Verlegh Stadion begnt zaterdag om 20.45 uur.

De helft van de lichtpuntjes van NAC is aan het muiten geslagen. Lekker dan.
 

zwammy

Well-known member
Wil een MOD de titel aanpassen.

1e aankoop, Nick Olij. Daar ben ik wel erg blij mee, vond ik altijd al een goed keepertje!
 

zwammy

Well-known member
Yes, dank u:

Ook 3 van de 4 de huurlingen zijn bekend:

broertjes Luka en Ivan Ilic en Colin R?seler.
 

zwammy

Well-known member
3 kwart jaar geblesseerd geweest dus weet eerlijk gezegd niet hoe die voetbalt. Hij bleek bij rode Ster een basiskracht te zijn geweest de 2e seizoenshelft, dan moet je wel iets kennen. Vooral blij dat Fernandes weg is.
 
Bovenaan