NAC selectie 19/20

zwammy

Well-known member
Gisteren zijn Stokkers en Filipovic gecontracteerd in de kroeg waar NAC in 1912 is opgericht. Dat was wel grappig. Verder komt Kapuadi vandaag en is Santek op proef. Leigh Leih Leigh, Koch en Kaikai gaan weg. Nu Kali nog opflikkeren en ik ga er nog zin in krijgen.
 

zwammy

Well-known member
NAC heeft een 24 jarige spanjaard van Villareal B gekocht. Die vertelde dat iedere spaanse voetballiefhebber NAC kent omdat het zon geweldige volksclub is. Ik heb werkelijk waar mijn koffie uitgespuugd :D
 

De Groene Scout

Well-known member
NAC heeft een 24 jarige spanjaard van Villareal B gekocht. Die vertelde dat iedere spaanse voetballiefhebber NAC kent omdat het zon geweldige volksclub is. Ik heb werkelijk waar mijn koffie uitgespuugd :D

Hoezo? Daar wordt echt dagelijks over gesproken hoor in Spanje. Vinden ze daar geweldig; bier drinken en kut roepen.
 

zwammy

Well-known member
Ook de Spanjaard is blij met de overstap naar Breda. “Ik ben een gretige speler die competitief is ingesteld. Ik verlang er iedere dag naar om beter te worden, wil mijn teamgenoten graag helpen en gewoon altijd winnen. Dat is denk ik wat de club op dit moment nodig heeft, zodat we zo snel mogelijk terugkeren naar waar we horen. De geschiedenis tussen de Bredanaars en Spanjaarden gaat ver terug, al ben ik hier nu natuurlijk wel om niet tegen maar met ze te vechten.”

Zelfs geschiedenis heeft hij gehad.
 

zwammy

Well-known member
Dat ging natuurlijk over het Turfschip, maar dat wist jij natuurlijk ook al als vervend Nederlander :duim:
 

almere036

Member
Gisteren zijn Stokkers en Filipovic gecontracteerd in de kroeg waar NAC in 1912 is opgericht. Dat was wel grappig. Verder komt Kapuadi vandaag en is Santek op proef. Leigh Leih Leigh, Koch en Kaikai gaan weg. Nu Kali nog opflikkeren en ik ga er nog zin in krijgen.

Zonde, Stokkers kon ook naar Almere :(
 

Atreides

Well-known member
Uiteindelijk kwam Kaikai 225 minuten in actie in het geel-zwart, verdeeld over zes Eredivisie-duels. De aanvaller maakt nu, met wederzijds goedvinden, gebruik van zijn clausule om bij een degradatie transfervrij te vertrekken. De in Londen geboren Kaikai kwam op zijn vijftiende in de opleiding van Crystal Palace terecht. De Engelsman, die ook de Sierra Leoonse nationaliteit heeft, maakte in zijn jaren als jeugdspeler veel indruk.

Klinkt wel als een onoverkomelijk verlies. :eek:mg:
 

zwammy

Well-known member
Jeugdspeler naar Barca, jeugdspeler naar man utd. Het is allemaal wat. Het is maar goed dat we de gene die heel de jeugd weer op heeft laten leven naar Heracles laten gaan.
 

Unregistere

Well-known member
Huseyin Dogan komt naar Breda!

De sterspeler van TOP Oss is transfervrij en tekent voor twee jaar bij NAC. Vorig seizoen schoot Dogan er 21 tegen de touwen. Dat hoopt de 25-jarige Hagenees nu ook voor zijn nieuwe club te gaan doen. :duim:
 
Bovenaan