NAC heeft een 24 jarige spanjaard van Villareal B gekocht. Die vertelde dat iedere spaanse voetballiefhebber NAC kent omdat het zon geweldige volksclub is. Ik heb werkelijk waar mijn koffie uitgespuugd
NAC is huge in Spanje.
Ook de Spanjaard is blij met de overstap naar Breda. “Ik ben een gretige speler die competitief is ingesteld. Ik verlang er iedere dag naar om beter te worden, wil mijn teamgenoten graag helpen en gewoon altijd winnen. Dat is denk ik wat de club op dit moment nodig heeft, zodat we zo snel mogelijk terugkeren naar waar we horen. De geschiedenis tussen de Bredanaars en Spanjaarden gaat ver terug, al ben ik hier nu natuurlijk wel om niet tegen maar met ze te vechten.”
Gisteren zijn Stokkers en Filipovic gecontracteerd in de kroeg waar NAC in 1912 is opgericht. Dat was wel grappig. Verder komt Kapuadi vandaag en is Santek op proef. Leigh Leih Leigh, Koch en Kaikai gaan weg. Nu Kali nog opflikkeren en ik ga er nog zin in krijgen.
Uiteindelijk kwam Kaikai 225 minuten in actie in het geel-zwart, verdeeld over zes Eredivisie-duels. De aanvaller maakt nu, met wederzijds goedvinden, gebruik van zijn clausule om bij een degradatie transfervrij te vertrekken. De in Londen geboren Kaikai kwam op zijn vijftiende in de opleiding van Crystal Palace terecht. De Engelsman, die ook de Sierra Leoonse nationaliteit heeft, maakte in zijn jaren als jeugdspeler veel indruk.