NAC Nieuws topic

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb ook altijd een enorme sympathie gehad voor NAC. NAC behoort eigenlijk weer terug te gaan naar de situatie dat het geen speelbal meer is van eigenaren.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
We gaan er maar even vanuit dat City de club overneemt. Wat zou een leuke, pakkende naam zijn en welke kleuren?

FC Breda (wel uitspreken als efsea Breda) en dan een stemmig zwart shirt met neongele broeken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
NAC Breda City F.C. Kunnen ze voluit de langste voetbalnaam nog verder uitbreiden.
 

zwammy

Well-known member
Je weet dat je altijd welkom bent in de Kuip!

Maar goed, zonder gekheid. Wat een klotesituatie. NAC is zo'n club waar ik echt veel sympathie voor heb. Je gunt het de fans niet dat die braskutten de ziel van de club verkopen aan de City Group.

Als ik op het forum blijf neem ik de uitnodiging over een tijd graag een keer aan 👍
 

zwammy

Well-known member

Voor mensen die geïnteresseerd zijn in de gang van zaken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vraag mij af of ze met een goede pitch niet in staat zijn om wereldwijd geld los te weken bij de wereldwijde voetbal community. Je zag eerder al dat SD Eibar wereldwijd kapitaal wist te vergaren en Murcia wist ook al geld op te halen. Uit handen willen blijven van de City Group zal het goed doen.
 

Abubakari

Well-known member
Ach, half Brabant speelt betaald voetbal. Niks mis mee als er daar eens wat clubs verder gaan als amateurclub.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, PSV doet altijd pijn aan mijn ogen. Daarnaast zouden we dan ook de PSV sectie kunnen opheffen.

Maar ik denk eerlijk gezegd dat dit niet het moment is voor schijtlolligheid
 

zwammy

Well-known member
Hoeft niet, je mag lekker doen wat je wil. Vrijheid van meningsuiting is het grootste goed, wel alleen graag NAC blijven typen, verder doe je maar wat je niet laten kunt 👍
 

Joost

Well-known member
Ik vraag mij af of ze met een goede pitch niet in staat zijn om wereldwijd geld los te weken bij de wereldwijde voetbal community. Je zag eerder al dat SD Eibar wereldwijd kapitaal wist te vergaren en Murcia wist ook al geld op te halen. Uit handen willen blijven van de City Group zal het goed doen.

Weet niet de hele wereld al dat NAC een bodemloze put is?

Maar zonder gekheid, zulke acties zijn heel leuk voor 1x maar bieden weinig continuiteit.
 

Abubakari

Well-known member
Gaap

Wel fijn dat je NAC typt, zit je in ieder geval niet op je tablet 👍
Och god, ik heb 3 weken terug 1x psv getypt ipv PSV en nog steeds is de Voetbalkantine daar mee bezig.

Get al fuckin' life dudes.

En wat mij betreft houdt nac op te bestaan, dat gecultiveerde lijden van die nakkers met hun kijk ons eens zware tijden hebben kan ik best zonder, doe mij Telstar maar, die hebben tenminste nog zelfspot en nemen het niet zo serieus allemaal. En die hebben het ook nog eens veel “zwaarder”.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Oei serieuze reactie op het forum, gaat het?

Das mooi dat jij dat vindt, ga nu maar weer verder met je Cambuur/ Ajax/Groningse amateurclubjes en je Anthony 👍
 
Bovenaan