NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
 

JMD

Well-known member
Korter... :p

Even serieus: ik zit er niet goed in bij NAC (wist uberhaupt niet eens dat jullie een club met aandelen waren), kan je me even uitleggen wat hier gebeurt en waarom dit goed/slecht is?
 

zwammy

Well-known member
NAC is jaren geleden gered door de grote 3 aandeelhouders samen met de stichting samen voor NAC. De aandeelhouders hebben daarna 8 jaar lopen kloten met de ene beslissing nog gekker dan de andere. Toen Steijn opeens bedreigd was was het genoeg voor de grootaandeelhouder en heeft hij besloten zijn aandeel te verkopen. Daarna heeft hij alle potientele kopers tegen gehouden tot er een bouwmagnaat uit Fijnaart kwam, toen die eenmaal eigenaar was begon de aandeelhouder toch weer te kutten waardoor dat op losse schroeven staat en nu is het naar de city groep geloodst, de slechtst denkbare oplossing. Waarschijnlijk word deze niet goedgekeurd door wat andere organen die iets te zeggen hebben binnen NAC maar goed, het blijft NAC dus we wachten maar weer af. Het borrelt iig.
 

gevegt

Well-known member
Ze willen NAC verkopen aan Manchester City.

'Wij hebben de aandeelhouders de uitkomsten van ons onderzoek gepresenteerd. Op basis daarvan hebben zij ervoor gekozen om hun aandelen te verkopen aan City Football Group', laat NAC weten.
 

zwammy

Well-known member
Ja, van de 300 konden er 6 voetballen. Maar dat maakt city opeens niet een gruwelijke kutclub en het geld van de homos van het gebouw flikkerende idioten een goed idee
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik snap NAC inderdaad wel. Als straks het gros van je selectie bestaat uit spelers van het niveau van die kleine bolle Spanjool, dan bungel je de komende jaren ergens onderin de Keuken Kampioen Divisie.
 

Batigoal

Well-known member
Het is ook niet zo dat ze bij Lommel echt hun best doen er iets van te maken.
Lommel, Troyes, Girona; het is allemaal niet bijzonder en volgens mij is 1 hand ruim genoeg om de spelers te tellen die door verhuurperiodes aan die clubs voor dikke winst zijn verkocht. Ik snap de supporters van Breda City FC wel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
7 miljoen begreep ik. Daar ergens in de buurt komen moet toch geen probleem zijn? NAC heeft best een aanhang.
 

zwammy

Well-known member
Het geld is niet het probleem, de smerige spelletjes van de grote 3, nu 1 is het probleem. Maar goed, nog 2 organisaties kunnen het blokkeren, laten we daar maar op hopen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Begreep ik ook al vanmorgen van Mossou. Echt ziekelijk dat een club met bestaansrecht op die manier in handen kan vallen van de City Group.
 

zwammy

Well-known member
Jep, en het zo goed voor hebben met de club en iedereen die het anders zag als onheilspeller benoemen. Ik kan me niet voorstellen dat het doorgezet word maar mocht het wel gebeuren vermoed ik dat het klaar is voor mij.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jep, en het zo goed voor hebben met de club en iedereen die het anders zag als onheilspeller benoemen. Ik kan me niet voorstellen dat het doorgezet word maar mocht het wel gebeuren vermoed ik dat het klaar is voor mij.
Je weet dat je altijd welkom bent in de Kuip!

Maar goed, zonder gekheid. Wat een klotesituatie. NAC is zo'n club waar ik echt veel sympathie voor heb. Je gunt het de fans niet dat die braskutten de ziel van de club verkopen aan de City Group.
 
Bovenaan