NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Nou, onze Ravanelli uit Breda kan naar het 3e niveau van Japan. Alsof het niet nog kutter kan worden. Graag Olij nog naar Feyenoord of Willem en ik blaas het stadion op
 

Batigoal

Well-known member
Voor Seuntjes wel een hele gave stap om nog in Japan te kunnen werken. Alhoewel het 3e niveau nou ook weer niet geweldig klinkt, maar goed het leven daar kan wel goed zijn.
 

Hankie

Well-known member
Nou, onze Ravanelli uit Breda kan naar het 3e niveau van Japan. Alsof het niet nog kutter kan worden. Graag Olij nog naar Feyenoord of Willem en ik blaas het stadion op
Ik ga Arnesen even bellen een nieuwe 3e keeper is wel handig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

zwammy

Well-known member
En hij is weg, verdomme 3x zoveel verdienen in de Japanse 3e divisie dan bij NAC. Die vent komt gewoon rijk terug
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Ik las dat NAC in 12 maanden tijd zo'n 80 goals (doelpunten en assists) heeft laten vertrekken. Kan me jouw optimisme in dit topic helemaal voorstellen!

Dan snap je ook als ik weer iets lees over gifbekers in andere topics ik mijn schouders daar over ophaal. Als je als 6e club van Nederland niet serieus word genomen door fc Eindhoven fans die het sneu voor je vinden hoe het gaat met de club snap je wel dat niks mijn pis nog lauw maakt.
 

zwammy

Well-known member
Bij deze genoteerd, mensen boven de 20 die spelers afzeiken dat ze de club in de steek laten bij een middelmatige 33 jarige speler die 3x zoveel kan verdienen horen per direct afgezonken te worden in het kanaal.
 

Maasveld

Well-known member
Bij deze genoteerd, mensen boven de 20 die spelers afzeiken dat ze de club in de steek laten bij een middelmatige 33 jarige speler die 3x zoveel kan verdienen horen per direct afgezonken te worden in het kanaal.
Sowieso kun je Seuntjens maar beter laten gaan als ie nog meekan. Als ie niet meer meekan en op de bank terecht zal ie alleen maar gaan lopen etteren.
 

Batigoal

Well-known member
Nóg een (oud-)NAC'er naar Japan. Spits Alex Schalk speelt al heel wat jaartjes in het buitenland. De laatste paar jaar in Zwitserland bij Servette en nu gaat hij in de Aziatische Champions League spelen voor Urawa Red Diamonds. Mooie stap!
 
Bovenaan