NAC Nieuws topic

De Wolf

Well-known member
Het heeft mogelijk nog meer gevolgen dan alleen de rekening van een nieuw stukje plexiglas

KNVB wil Maaskant ??n duel schorsen


De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft Robert Maaskant een schikkingsvoorstel gedaan van ??n duel schorsing. De trainer van NAC sloeg zaterdag tijdens de wedstrijd tegen FC Dordrecht (2-2) uit woede een gat in de dug-out
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die zal NAC wel laten gaan. NAC moet tegen Ajax uit en die wedstrijd laten ze toch traditioneel lopen.
 

zwammy

Well-known member
NAC heeft de straf geaccepteerd. Ook niet moeilijk over doen, gewoon een achterlijke actie van Maaskant.

Hoewel ik het natuurlijk wel vreemd vind is dat dit 1 wedstrijd is maar toen onze Italiaanse vriend het deed 1 wedstrijd voorwaardelijk was. Maar goed, zal met de bekende maten te maken hebben.
 

Maasveld

Well-known member
NAC heeft de straf geaccepteerd. Ook niet moeilijk over doen, gewoon een achterlijke actie van Maaskant.

Hoewel ik het natuurlijk wel vreemd vind is dat dit 1 wedstrijd is maar toen onze Italiaanse vriend het deed 1 wedstrijd voorwaardelijk was. Maar goed, zal met de bekende maten te maken hebben.
Die had natuurlijk niet te maken met de NAC-factor.
 

zwammy

Well-known member
Nou, ik vraag me inderdaad wel af wat het verschil is tussen een raam van een dugout doorslaan met een tafel wegtrappen (Boilesen bij GAE)

Misschien dat iemand daar iets verhelderends over kan vertellen.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Nou, ik vraag me inderdaad wel af wat het verschil is tussen een raam van een dugout doorslaan met een tafel wegtrappen (Boilesen bij GAE)

Misschien dat iemand daar iets verhelderends over kan vertellen.
Zit weinig verschil in, net zoals het doorslaan van een ruit in de catacombe. Wat kreeg Pieters daar toem voor? Drie duels ofzo?
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Zit weinig verschil in, net zoals het doorslaan van een ruit in de catacombe. Wat kreeg Pieters daar toem voor? Drie duels ofzo?

Pieters kreeg hetzelfde als Maaskant, Boilesen en Pelle allebei voorwaardelijk.

Pieters kreeg zijn wedstrijden voor de rode kaart.
 

De Wolf

Well-known member
Tijdens een wedstrijd de boel vernielen. Valt nog mee dat hij door de scheids niet direct is weggestuurd.

Ik moet wel zeggen dat ik respect voor Maaskant heb na afloop dat hij gewoon aangeeft de schade te betalen. Voor zijn actie daarvoor natuurlijk niet.
 

zwammy

Well-known member
Maakt het tijdens de wedstrijd dan minder erg als na een wissel/ na de wedstrijd. Heb je die voorbeeldfunctie alleen in die 90 minuten dan?
 

Maasveld

Well-known member
Oei, Zwammy's wedstrijd is in gevaar. Scheurvorming in de hoofdtribune. Wordt momenteel gestut en na een test wordt besloten of de tribune volledig bezet mag worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon netjes stil op je stoel plaatsnemen en dan is er niets aan de hand.
 
Bovenaan