NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Lijkt me sterk dat jij die kent dus waarom ik ze de groeten zou doen is me een raadsel.

Misschien word ik gewoon zo'n 19 uur bord op schoot supporter als jij, lekker meejuichen vanaf de bank, altijd mooi weer 😄
 

Maasveld

Well-known member
Lijkt me sterk dat jij die kent dus waarom ik ze de groeten zou doen is me een raadsel.

Misschien word ik gewoon zo'n 19 uur bord op schoot supporter als jij, lekker meejuichen vanaf de bank, altijd mooi weer 😄
Met seizoenskaart aan de Aalsterweg dan wel he.
 

Abubakari

Well-known member
Lijkt me sterk dat jij die kent dus waarom ik ze de groeten zou doen is me een raadsel.

Misschien word ik gewoon zo'n 19 uur bord op schoot supporter als jij, lekker meejuichen vanaf de bank, altijd mooi weer 😄
Mij is het een raadsel wat iemand met jouw haat jegens alles wat links is bij Sankt Pauli moet.

Ik heb 15 jaar een seizoenkaart gehad.
En momenteel heb ik ook een seizoenkaart.
Dus dat beeld wat je schetst klopt niet.

Maar goed, waarom zo off topic? Het is het nac topic, niet het Abu topic. Omdat ik niet lief ben over je club doe ga je persoonlijk worden? On topic dus maar weer. Hup nac city!
 

zwammy

Well-known member
Mij is het een raadsel wat iemand met jouw haat jegens alles wat links is bij Sankt Pauli moet.

Ik heb 15 jaar een seizoenkaart gehad.
En momenteel heb ik ook een seizoenkaart.
Dus dat beeld wat je schetst klopt niet.

Maar goed, waarom zo off topic? Het is het nac topic, niet het Abu topic. Omdat ik niet lief ben over je club doe ga je persoonlijk worden? On topic dus maar weer. Hup nac city!
Haha Abu toch, wat laat je je toch kennen 😂😂😂

Je krijgt m'n pis nog niet lauw al hedde het ger.

Ik haat geen links, ik haat hypocriet gedrag, zowel bij links als bij rechts. Al komt het links wat vaker voor.

Wel NAC met kleine letters blijven typen voortaan he, je bent tenslotte al 52/53. Misschien kun je nog stoerder worden door Nak ervan te maken, probeer het maar 👍
 

Abubakari

Well-known member
Haha Abu toch, wat laat je je toch kennen 😂😂😂

Je krijgt m'n pis nog niet lauw al hedde het ger.

Ik haat geen links, ik haat hypocriet gedrag, zowel bij links als bij rechts. Al komt het links wat vaker voor.

Wel NAC met kleine letters blijven typen voortaan he, je bent tenslotte al 52/53. Misschien kun je nog stoerder worden door Nak ervan te maken, probeer het maar 👍
Hahaha zwammy toch, wat laat je je toch kennen.😁

Je start een zinloze discussie door over hoofdetters te beginnen, haalt er allerlei persoonlijke dingen bij die geen reet met nak te maken hebben en dan ligt het allemaal aan mij? Doe nou maar rustig, met je lauwe plasje.

En wel op een hoofdletter voorvalletje van niks van weken geleden terug blijven komen he, je bent tenslotte al een eindje in de 40.
Doe nou niet alsof je zoveel beter bent. Al is dat voor een nakker uiteraard moeilijk.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Ik vind het wel tijd worden voor een portie John en Yoko. Give peace a chance.

Niet toevallig precies 43 jaar na de start van hun eerste bed-in for peace.
 

zwammy

Well-known member
Haha is dit ruzie dan, nee hoor. Laat Abu maar lekker kwebbelen over NAC, heb ik liever dan z'n gehemel over ons alles Ajax 😄😄.
 

Abubakari

Well-known member
Haha is dit ruzie dan, nee hoor. Laat Abu maar lekker kwebbelen over NAC, heb ik liever dan z'n gehemel over ons alles Ajax 😄😄.
Ik begrijp prima waarom je graag in de Kuip komt, daar zitten ook heel veel mensen die maar niet uitgesproken raken dat ze het beste publiek zijn en meer van dat soort borstklopperij. Net als jouw gehemel over (het publiek bij) NAC.

Over het Ajax publiek ben ik tenminste eerlijk. Hebben een idioot met een megafoon op de tribune, fluiten bij het minste geringste hun eigen spelers uit, komen alleen om te kijken of er wel gewonnen wordt, zijn stil als het niet loopt, steken hun stadion in de fik met hun pyro acties, gewoon kutpubliek dus.

Net als in alle andere stadions, behalve bij Feyenoord en NAC natuurlijk. Daar zitten mensen zichzelf de hele wedstrijd toe te juichen. Dat geeft die prachtige sfeer. Geen trommels maar massaal borstkloppen. Mooi hoor.

NAC Breda City, met wat derderangs c spelers from all around the world lekker rond plek 10 in de kkd cunt roepen en lager drinken. Cheers mate!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je vergeet nog dat ze met een groot spandoek een hooligan eren en met kleinere spandoeken iemand die verdacht wordt van een poging tot doodslag en het handelen in drugs en iemand die verdacht wordt van digitaal potloodventen. Verder valt die stilte wel mee als het kut gaat, dan klinkt er uiteraard gefluit.
 

zwammy

Well-known member
Haha heerlijk he. Heel de dag Wzawzdb lopen blaten, echt het idee hebben groter te zijn dan een Madrid, Barcelona of Liverpool en dan een provincieclubje uit Brabant de maat proberen te nemen.

Prima jongen, lekker denken dat NAC supporters zo zijn.

Het is vooral de media die het bijzonder vinden dat er bij zo'n kutclub op paf en Twente na de meeste seizoenkaarten worden verkocht en alle wedstrijden weer uitverkocht zijn, de supporters die bij NAC borstkloppen zijn dezelfde als die pisvee arnep en clubs met kleine letters typen, een beetje jou niveau.
 

zwammy

Well-known member
He, hoofdletters, ben je uit de puberfase. Knap man 🎉

Blijf maar lekker voor Ajax, de vrouwen toevallig nog een keer gewonnen of heb je al een tijd niets meer in dat topic geplaatst?
 

zwammy

Well-known member

Laten we maar hopen dat het gouden aandeel goed benut word.

Abu doe maar niet lezen jongen, volle bak borstklopperij van Mossou
 

Abubakari

Well-known member
Haha heerlijk he. Heel de dag Wzawzdb lopen blaten, echt het idee hebben groter te zijn dan een Madrid, Barcelona of Liverpool.
Zie je mij nooit doen, wel bij de feiten blijven, ook als de pis op kookpunt raakt.
als die pisvee arnep en clubs met kleine letters typen, een beetje jou niveau.
Ik typ op 1 keer na altijd PSV, en NAC heb ik totdat jij gister een ouwe onbeduidende KOE uit de sloot viste ook altijd als NAC geschreven en zie je mij dus verder nooit doen, wel bij de feiten blijven, ook als de pis op kookpunt raakt.
 

Abubakari

Well-known member
He, hoofdletters, ben je uit de puberfase. Knap man 🎉

Blijf maar lekker voor Ajax, de vrouwen toevallig nog een keer gewonnen of heb je al een tijd niets meer in dat topic geplaatst?
Je hebt het maar druk met me😀.

Vrouwenvoetbal, te gek man!
 
Bovenaan