NAC Nieuws topic

Maasveld

Well-known member
Het is vooral de media die het bijzonder vinden dat er bij zo'n kutclub op paf en Twente na de meeste seizoenkaarten worden verkocht en alle wedstrijden weer uitverkocht zijn, de supporters die bij NAC borstkloppen zijn dezelfde als die pisvee arnep en clubs met kleine letters typen, een beetje jou niveau.
De Sjoerd Mossous en Ferry de Bonts van de wereld dus?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op welke zender komt dat en wat gaat ie vertellen?

SBS 6. Volgens Woerts is de City Group echt een fantastisch idee. 90% van de supporters zal het ook prima vinden. Bij Lommel zitten alleen maar spelers uit Zaïre, maar bij NAC zal het allemaal anders zijn.
 

zwammy

Well-known member
De Sjoerd Mossous en Ferry de Bonts van de wereld dus?
Mwah, in de column van Sjoerd stond dat we gewoon een club zijn die helemaal niet interessant zijn in Nederland en Ferry vooral grappig is over de onkunde bij NAC maar goed, ' bekende' NAC ers dus. Maar blijkbaar heb jij voorbeelden dat ze een beetje een wznnwzdb hebben, ik ben dat nog niet tege gekomen.
 

zwammy

Well-known member
SBS 6. Volgens Woerts is de City Group echt een fantastisch idee. 90% van de supporters zal het ook prima vinden. Bij Lommel zitten alleen maar spelers uit Zaïre, maar bij NAC zal het allemaal anders zijn.
Oh, iedereen mag zeggen wat ze willen. Kijk, prima om een mening te hebben over NAC maar als je geen flauw benul hebt hoe die club in elkaar steekt kun je dat beter op een forum doen waar 20 mensen zitten dan op de televisie.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, blijf lekker uit dit topic dan met je gezever of plaats geen foto's van moordenaars en ik laat je lekker met rust 👌🏻
Ik heb de indruk dat jij je er wat drukker om maakt dan ik, schijnbaar raak ik een gevoelig punt en raak jij kant noch wal.

Het begon met een ander/kritisch geluid over NAC. Vervolgens werd jij persoonlijk en ging het niet over NAC maar over mij. Niet zeuren als je dan van repliek gediend wordt.
 

zwammy

Well-known member
Ik heb de indruk dat jij je er wat drukker om maakt dan ik, schijnbaar raak ik een gevoelig punt en raak jij kant noch wal.

Het begon met een ander/kritisch geluid over NAC. Vervolgens werd jij persoonlijk en ging het niet over NAC maar over mij. Niet zeuren als je dan van repliek gediend wordt.

Prima, ik raak helemaal in paniek als jij zevert over NAC.
 

Abubakari

Well-known member
Inderdaad, je haalt mijn complete forumverleden overhoop omdat ik iets onwelvoeglijks over NAC zeg.
Je zou bijna gaan denken dat het je boeit.😁
 

zwammy

Well-known member
Jep, en NAC is de mooiste kutclub 😄

Even iets anders, klopt het dat je via Venlo met de bus naar borussia kan?
 
Bovenaan