inhethoekje
Active member
Thanks.
Het is gelukt.
Kleine moeite.
Thanks.
Het is gelukt.
Ik vind toch wel dat SanMark. even op Google had kunnen kijken.
Hoe moet je een screenshot maken met een S6 ?
Ik ben al druk aan het zoeken maar onderste volume knop aan uit knop werkt dus niet.
Hebben hier mensen ervaring met de Galaxy s6 ?
Wat kun je eigenlijk met dat extra randje?S6 edge... Prima telefoon. Ook geen klachten over de batterijduur. Is zelfs beter wat dat betreft dan mijn vorige htc.
Wat kun je eigenlijk met dat extra randje?
Hebben veel mobiele telefoons last van. Als je een mobiel met een normale batterijduur wil, dan moet je weer terug naar de Nokia. Al hoewel mijn iPhone 6 het nu op zich wel aardig doet. Maar dat is ook niet erg lastig als je het vergelijkt met de batterijduur van een iPhone 4 van vier jaar.
Het valt mij iedere keer op dat de batterijduur na ongeveer 14 maanden drastisch verslechterd en dat je de laatste maanden van je abonnement hunkert naar een nieuw toestel. Ik moet nog een paar maanden op mijn abonnement, dus het overal naartoe meenemen van mijn oplader is inmiddels vaste prik.
Hebben veel mobiele telefoons last van. Als je een mobiel met een normale batterijduur wil, dan moet je weer terug naar de Nokia. Al hoewel mijn iPhone 6 het nu op zich wel aardig doet. Maar dat is ook niet erg lastig als je het vergelijkt met de batterijduur van een iPhone 4 van vier jaar.
Het valt mij iedere keer op dat de batterijduur na ongeveer 14 maanden drastisch verslechterd en dat je de laatste maanden van je abonnement hunkert naar een nieuw toestel. Ik moet nog een paar maanden op mijn abonnement, dus het overal naartoe meenemen van mijn oplader is inmiddels vaste prik.
Grappig, ik heb mijn iPhone 4 ook deze week ingeruild voor een 6. Na vier jaar was de batterijduur nog wel redelijk vond ik, alleen het ding was echt enorm traag.
S6 is een top telefoon! Erg snel en super scherm, batterij heb ik geen problemen mee ik kom zeker de dag door. Daarnaast is het opladen binnen 45 minuten gebeurd wat ook een voordeel is.
Ik heb ook apps op de achtergrond laten afsluiten aangezien dat batterij vreet.