Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

JMD

Well-known member
Ik zag dat er nog geen mobiele telefoonstopic was. Op DVK 1.0 was die er volgens mij wel...

En net nu had ik hem nodig, dus even aangemaakt.

Kan iemand me helpen met het volgende: mijn mailaccount van school heb ik gekoppeld aan mijn telefoon zodat ik mijn werkmail kan lezen. (heb dat ook voor mijn privemailaccount gedaan) Nu ga ik van school/werk veranderen en wil ik dus mijn schoolmailaccount ontkoppelen, maar kan nergens vinden hoe je dat doet.

Ik heb een Samsung Galaxy nog iets....

Weet iemand het antwoord?
 

SanMark.

Well-known member
Heb je al gekeken bij account en synchronisatie ?

Daar kom je door eerst op instellingen te klikken.
 

JMD

Well-known member
Heb je al gekeken bij account en synchronisatie ?

Daar kom je door eerst op instellingen te klikken.

Ik heb het hele instellingsmenu al 3x doorgelopen (en op alles geklikt wat enigszins leek op mijn vraag) voordat ik het hier postte... :)
In het instellingsmenu staat bij mij geen optie 'account en synchronisatie'.
Onder het subkopje 'accounts' staat de keuze Facebook, Google, Microsoft Exchange, Whatsapp en Account toevoegen. Ik heb nog 'toevoegen' geprobeerd omdat ik dacht dat daar misschien ook stond 'Account loskoppelen', maar helaas.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heb je dat via Magister geregeld JMD? Zoja, dan moet je dat daar aanpassen.
 

Hankie

Well-known member
Bij accounts als je klikt op het account die je gebruikt en dan rechtsboven klikken op de puntjes en dan account wissen.
 

Marinos

Well-known member
Gelukt inmiddels dus JMD? Ik was daar toevallig een paar dagen terug ook naar opzoek namelijk dus kan anders even kijken voor je.
 

JMD

Well-known member
Gelukt inmiddels dus JMD? Ik was daar toevallig een paar dagen terug ook naar opzoek namelijk dus kan anders even kijken voor je.

Ja, het is gelukt...

Wat was/is er zo speciaal aan die Applewatch? Ben ook niet zo'n Applehyper...
 

Joost

Well-known member
Ja, het is gelukt...

Wat was/is er zo speciaal aan die Applewatch? Ben ook niet zo'n Applehyper...

Als Apple een teenring had uitgebracht dan had die groep er vast ook een gekocht...

Het moet dienen als een soort verlengstuk van je iPhone. Je kunt er snel berichtjes op zien bijvoorbeeld.
 

SanMark.

Well-known member
Ik mag een nieuwe telefoon uitkiezen. Ik heb nu de GSII die heb ik 4 jaar gehad dus het word ook wel eens tijd voor een nieuwe. Ik zit nu te denken aan de GS6.

Heeft iemand daar al ervaring mee ?
 

Fabian

Active member
Ik heb de 6 Edge... meer dan prima telefoon. Voor het design heb ik die gekozen, maar hij is wat duurder. Maar dat heb ik naar beneden kunnen praten door met een aanbieding van een andere provider te schermen. Sterker nog, kreeg m voor nop met enkel een maandbedrag.

Maar snelle telefoon ook. Overzichtelijk en duidelijk. Wat minder opgedrongen apps. Overzichtelijke menu's. En geen kunststof meer, de reden waarom ik eerder nooit voor een Samsung koos. Maakt ook goede foto's overigens. De camera is steengoed.

Ik heb geen klachten.
 

inhethoekje

Active member
Ik mag een nieuwe telefoon uitkiezen. Ik heb nu de GSII die heb ik 4 jaar gehad dus het word ook wel eens tijd voor een nieuwe. Ik zit nu te denken aan de GS6.

Heeft iemand daar al ervaring mee ?

Ik heb getwijfeld, de S6 Edge is een mooi toestel en ook erg functioneel, maar omdat ik veel live tv kijk op mijn mobiel (Fox en Itv on line van KPN ) heb ik gekozen voor de Note 4 van Samsung, het scherm is een stuk groter, en ik heb daar geen spijt van ,het beeld is werkelijk haarscherp en ook foto's en filmpjes zijn loepzuiver.
Voor de rest is het een toestel wat gewoon zijn werk moet doen, bellen.

Ik had hiervoor overigens de S4.
 

Fabian

Active member
Ik kijk niet of nauwelijks filmpjes op mijn telefoon. Wel is het beeld heel scherp. Dus dat is ook meer dan prima.
 
Bovenaan