Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

inhethoekje

Active member
Ja ik twijfel ook nog een beetje over de note4 maar die is wel heel groot.

Dacht ik ook, dat ik met een koelkast in mijn jas zou rondlopen maar het valt echt reuze mee,komt ook omdat hij niet zwaar is en erg smal waardoor je het eigenlijk niet merkt.
Ik heb een mapje gekocht en die maakt hem wel iets groter maar zonder map is een mobiel bij mij zo naar de gallemiezen.
 

inhethoekje

Active member
Voor jou info, een collega pokert ook veel op internet, als we nachtdienst hebben en er zitten dooie momenten in de dienst zit hij op zijn Note 4 te spelen.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ik heb de 6 Edge... meer dan prima telefoon. Voor het design heb ik die gekozen, maar hij is wat duurder. Maar dat heb ik naar beneden kunnen praten door met een aanbieding van een andere provider te schermen. Sterker nog, kreeg m voor nop met enkel een maandbedrag.

Ik heb voor de Samsung S6 gekozen, juist omdat ik het design van de Edge helemaal niks vond. Ben super tevreden over deze telefoon, echt een prima apparaat .
 

SanMark.

Well-known member
Dacht ik ook, dat ik met een koelkast in mijn jas zou rondlopen maar het valt echt reuze mee,komt ook omdat hij niet zwaar is en erg smal waardoor je het eigenlijk niet merkt.
Ik heb een mapje gekocht en die maakt hem wel iets groter maar zonder map is een mobiel bij mij zo naar de gallemiezen.

Jij hebt hem dus in je jas , ik in mijn broekzak dat lijkt me nog wel een verschilletje.
 

inhethoekje

Active member
Jij hebt hem dus in je jas , ik in mijn broekzak dat lijkt me nog wel een verschilletje.

Soms heb ik een mobiel in de broekzak maar eigenlijk gebeurt dat inderdaad zelden, ik heb altijd wel een jas of vest bij me,ik moet nl ook sleutels en een bril kwijt,als ik ergens niet tegen kan is het volgepropte broekzakken.
 

SuikerBrood

Well-known member
Ik heb een Lumia 830, ik vind 300 euro al meer dan genoeg voor een telefoon.. Prima ding overigens. Geen vastlopers en 2 dagen batterij.
 

Marinos

Well-known member
Ik heb de S5 genomen. Omdat ie tegen water kan en het scheelde 20 euro per maand op t abbo.
 

SanMark.

Well-known member
Op GSM web kan ik nu voor 36 euro in de maand 150 bel minuten 3G verbruiken + 75 euro bij betalen een S6 krijgen en dan krijg je daarna 100 euro terug van Samsung.

Dan zit je aan een twee jarig abonnement vast.

Lijkt me opzich nog niet zo'n verkeerde deal.

O ja dan heb je die met 32G geheugen. Maar dat lijkt me ruim voldoende.
 

Jozsef

New member
800 euro voor 2 jaar een telefoon. Mijn God......
Ik heb zelf altijd een telefoon van de zaak gehad dus heb geen benul van de prijzen tegenwoordig.
 

SanMark.

Well-known member
800 euro voor 2 jaar een telefoon. Mijn God......
Ik heb zelf altijd een telefoon van de zaak gehad dus heb geen benul van de prijzen tegenwoordig.

Nou ja ik heb nu een GSII en die heb ik 4 jaar gehad, ik hoef niet elke 2 jaar een nieuwe maar deze is nu wel een keer aan vervanging toe.
 

SanMark.

Well-known member
En je moet het zien dat het abonnement circa 16 euro in de maand is en de telefoon betaal je dan 20 euro in de maand voor.
 

SanMark.

Well-known member
Interesse in een S4 van 1,5 jaar oud ?

Hmmm even over nadenken.

Ik ben niet iemand die altijd het nieuwste van het nieuwste moet hebben maar als ik dan wat nieuws neem moet het wel het nieuwste zijn zodat ik er dan weer een jaar of 4 tegen aan kan.

Toestel ziet er nog goed uit ?
 

inhethoekje

Active member
Hmmm even over nadenken.

Ik ben niet iemand die altijd het nieuwste van het nieuwste moet hebben maar als ik dan wat nieuws neem moet het wel het nieuwste zijn zodat ik er dan weer een jaar of 4 tegen aan kan.

Toestel ziet er nog goed uit ?

Toestel is gewoon als ''nieuw, geen barstje niks, ik behandel mobs altijd zuinig, en nu ben ik heel serieus.

Tot verleden week heb ik hem gewoon gebruikt, ik heb een nieuwe genomen omdat ik er zin in had, niet omdat het nodig was.
 
Bovenaan