Jozsef
New member
En je moet het zien dat het abonnement circa 16 euro in de maand is en de telefoon betaal je dan 20 euro in de maand voor.
Ik vind 500 euro voor een telefoon gekkenwerk. Maar ik besef dat dit geheel aan mijzelf ligt.
En je moet het zien dat het abonnement circa 16 euro in de maand is en de telefoon betaal je dan 20 euro in de maand voor.
Ik vind 500 euro voor een telefoon gekkenwerk. Maar ik besef dat dit geheel aan mijzelf ligt.
Dat mag ik hopen van niet voor dat geld.Nee hoor. Als je zoveel voor een telefoon uitgeeft zit er ergens gewoon een schroefje los.
Ik heb er ook een van de zaak. Maar dat is naast m'n priv? telefoon.Dat kan omdat jij de luxe hebt dat je van het bedrijf een telefoon krijgt.
Daarnaast vind je eerst 800 euro veel, daarna leg ik uit dat er 20 euro per maand en met hetzelfde gemak vind je bijna de helft van dat bedrag ook gekkenwerk.
800 eurie incl abbo. 500 alleen 't toestel.Daarnaast vind je eerst 800 euro veel, daarna leg ik uit dat er 20 euro per maand en met hetzelfde gemak vind je bijna de helft van dat bedrag ook gekkenwerk.
Interesse in een S4 van 1,5 jaar oud ?
Goede deal , SanMark.
Thanks.
Ja ik ben ook wel happy met deze deal. Ik heb nu een sim only voor 16 euro ( met 90 bel minuten en 1 GB) dus al met al betaal ik dan +-18 euro in de maand voor mijn nieuwe telefoon.
Gewoon. Mag vanaf september weer verlengen dus kijk altijd goed naar wat andere providers in de aanbieding gooien. Een 4de jaar telfort zou ook zomaar kunnen.
Ik ben ongeveer hetzelfde bedrag kwijt. Oorspronkelijk niet wat het aanbod was, maar het is handig onderhandelen met een provider als ze je niet als klant kwijt willen.
Ik zit bij T-Mobile overigens.