Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

SanMark.

Well-known member
Ik vind 500 euro voor een telefoon gekkenwerk. Maar ik besef dat dit geheel aan mijzelf ligt.

Dat kan omdat jij de luxe hebt dat je van het bedrijf een telefoon krijgt.

Daarnaast vind je eerst 800 euro veel, daarna leg ik uit dat er 20 euro per maand en met hetzelfde gemak vind je bijna de helft van dat bedrag ook gekkenwerk.
 

Marinos

Well-known member
Dat kan omdat jij de luxe hebt dat je van het bedrijf een telefoon krijgt.

Daarnaast vind je eerst 800 euro veel, daarna leg ik uit dat er 20 euro per maand en met hetzelfde gemak vind je bijna de helft van dat bedrag ook gekkenwerk.
Ik heb er ook een van de zaak. Maar dat is naast m'n priv? telefoon.

Ten eerste is die van de zaak een kut telefoon (Samsung xcover 2) en ten tweede vind ik het niet praktisch als ik zakelijk gebeld word op mn priv? telefoon.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ik heb mijn telefoon "gratis" bij een zakelijk abonnement gekregen. Uiteindelijk betaal je de telefoon per maand gewoon af. Ik ga ongeveer 45 euro betalen per maand betalen voor onbeperkt bellen/sms-en en 6gb internet. Daarnaast is het een zakelijk abonnement dus is belasting technisch ook wel lekker.
 

SanMark.

Well-known member
Interesse in een S4 van 1,5 jaar oud ?

Bedankt Hoek , maar ik heb net de S6 besteld. Daar zat nog een 100 euro cashback bij van Samsung.

Ik betaal dus nu voor 120 minuten bellen/sms + 3GB data 31.50 en dan moet ik eenmalig 178 euro bij betalen en dan krijg ik 100 euro cashback.

En dan heb ik ??n van de nieuwste toestellen die op de markt is, hopelijk kan ik daar dan ook minimaal 1 jaar sim only achteraan plakken dan zou ik daar al weer dik te vreden mee zijn.
 

Fabian

Active member
Ik ben ongeveer hetzelfde bedrag kwijt. Oorspronkelijk niet wat het aanbod was, maar het is handig onderhandelen met een provider als ze je niet als klant kwijt willen.

Ik zit bij T-Mobile overigens.
 

fr-keff

Active member
Gewoon. Mag vanaf september weer verlengen dus kijk altijd goed naar wat andere providers in de aanbieding gooien. Een 4de jaar telfort zou ook zomaar kunnen.
 

SanMark.

Well-known member
Ik ben ongeveer hetzelfde bedrag kwijt. Oorspronkelijk niet wat het aanbod was, maar het is handig onderhandelen met een provider als ze je niet als klant kwijt willen.

Ik zit bij T-Mobile overigens.


Via T-Mobile ben je circa 36 euro in de maand kwijt en nu via GSMweb 31,50.

Wat trouwens opvallend is. Je kan ook gelijk een gedeelte direct betalen of de telefoongedeelte in 1x maar een gedeelte betalen is de goedkoopste optie.

Je zou denken dat je het telefoon gedeelte in 1 keer betaald dat het meeste voordeel zou opleveren maar dat is dus niet het geval.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

Dat is werkelijk een wirwar SanMark.. Ik heb laatst via KPN weer eens verlengd met een toestel na jarenlang sim only te hebben gehad. Je hebt dan diverse keuzes qua pakketten. Een hele rekensom wat nou precies wat kost.

De reden waarom maandelijks betalen gunstiger is, dat zal zijn voor degene die na de termijn van twee jaar hun contract nog een tijdje laten doorlopen en niet direct verlengen met sim only of een nieuwe telefoon. Dan betaal je nog maanden door voor een telefoon die je al hebt afbetaald.
 

Maasveld

Well-known member
T-Mobile, dat is toch de allerergste kutprovider die er bestaat? Of is het alleen in Limburg zo dat er met de nodige regelmaat geen bereik is?
 

SanMark.

Well-known member
Op GSMweb kun je alles wel een beetje mooi door selecteren wat je wil en dan heb je nog een paar opties die je even moet doorrekenen.
 
Bovenaan