Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt dat is ook zeer slim als je weinig te besteden hebt. Tegenwoordig heeft iedereen WIFI en bij de meeste grote gebouwen/bedrijven is ook vaak free WIFI.

Ziggo/UPC heeft een WiFi netwerk uitgerold van al hun kastjes. KPN heeft volgens mij ook een groot WiFi netwerk uitgerold. Als je wil kan je vrijwel landelijk gebruik maken van een gratis WiFi netwerk. Ik moet mij er nog eens voor aanmelden. Voor mijn iPad wel handig. Nu laat ik hem buiten huis en buiten familie om vooral om mijn hotspot van mijn mobiel draaien.

fr-keff

Active member
Meerdere mensen binnen mijn familie zitten bij t-mobile en ik hoor nooit klachten. Alleen van mijn broer die liever geen gedeeld abonnement met zijn vrouw had afgesloten.. :D

fr-keff

Active member
Ziggo/UPC heeft een WiFi netwerk uitgerold van al hun kastjes. KPN heeft volgens mij ook een groot WiFi netwerk uitgerold. Als je wil kan je vrijwel landelijk gebruik maken van een gratis WiFi netwerk. Ik moet mij er nog eens voor aanmelden. Voor mijn iPad wel handig. Nu laat ik hem buiten huis en buiten familie om vooral om mijn hotspot van mijn mobiel draaien.

Dat KPN fon? Daar krijg ik ook telkens melding van maar ik als Telfort klant kan daar toch geen gratis gebruik van maken? Al is Telfort wel een 'kindje' van KPN.

Max

Administrator
Forumleiding
Nu leest zijn vrouw mee met de sms conversatie met je broer zijn vriendin?

Fabian

Active member

Ik heb nog een KPN-wachtwoord die ik gebruik. Erg handig.

Max

Administrator
Forumleiding
Dat KPN fon? Daar krijg ik ook telkens melding van maar ik als Telfort klant kan daar toch geen gratis gebruik van maken? Al is Telfort wel een 'kindje' van KPN.

Geen idee. Ik ben klant van zowel KPN als van Ziggo/UPC, maar ik heb geen van beide nog uitgezocht.

fr-keff

Active member
Nu leest zijn vrouw mee met de sms conversatie met je broer zijn vriendin?

Nee hij heeft te weinig MB's en belminuten voor zichzelf en ondanks dat hij zegt niks met zijn telefoon te hebben zit hij continu met dat ding in zijn handen.

inhethoekje

Active member
Klopt dat is ook zeer slim als je weinig te besteden hebt. Tegenwoordig heeft iedereen WIFI en bij de meeste grote gebouwen/bedrijven is ook vaak free WIFI.

Ze studeert in Utrecht en de gebouwen waar ze moet zijn is er ook wifi al klaagt ze wel dat die regelmatig wegvallen, daar moet ze steeds handmatig inloggen, en de trein is helemaal een ellende, als er daar 10 man op een laptop in de 1e klas zitten te werken loopt de wifi steeds vast.

inhethoekje

Active member
Fox staat op stop bij mij. Ik wacht op een aanbieding van KPN in augustus.

Ik ga dit ook doen in het vervolg, uitzendingen op Fox bestaan nu uit oeverloze herhalingen van de jaaroverzichten van de clubs.

Oke, ik heb van de week live honkbal gekeken, maar dat was omdat ik niet kon slapen.

Max

Administrator
Forumleiding
Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

Ze studeert in Utrecht en de gebouwen waar ze moet zijn is er ook wifi al klaagt ze wel dat die regelmatig wegvallen, daar moet ze steeds handmatig inloggen, en de trein is helemaal een ellende, als er daar 10 man op een laptop in de 1e klas zitten te werken loopt de wifi steeds vast.

Ze proberen nu in de trein de maximale snelheid van een gebruiker te beperken om dit soort praktijken te voorkomen. Maar de snelheid van WiFi in de trein schiet sowieso nooit op. Daarom ook die 5,5 GB. Puur voor onderweg. Moet ik zeggen dat ik in principe niet snel de 3 GB zal overstijgen. De keuze was echter 2 GB of 5,5 GB. Dan heb ik geen zin om zuinig aan te moeten doen met een knappe mobiel. De maandelijke besparing was daarnaast ook een schijntje.

inhethoekje

Active member
Wat is jou standaard abbo aan GB?

Bij KPN verdubbelen ze nl gratis je Gb, ik had 5 en kreeg er 10.

Was overigens bij mijn nieuwe mobiel het dataverbruik vergeten in te stellen, kreeg ik opeens een sms dat ik bijna aan mijn 750 mb zat, of ik daar rekening mee wilde houden want ik had hem ingesteld op 1 gb .

Even snel bijgesteld naar 9,9 gb, dat haal ik toch nooit.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Wat is jou standaard abbo aan GB?

Bij KPN verdubbelen ze nl gratis je Gb, ik had 5 en kreeg er 10.

Ik geloof 5 GB plus 500 MB erbij vanwege reeds klant. Die verdubbelaar is als je alles van KPN neemt. Met UPC heb ik echter tot dusver geen klachten, dus ik heb geen zin om mijn TV, internet en vaste telefoon om te zetten naar KPN.

inhethoekje

Active member
Ik geloof 5 GB plus 500 MB erbij vanwege reeds klant. Die verdubbelaar is als je alles van KPN neemt. Met UPC heb ik echter tot dusver geen klachten, dus ik heb geen zin om mijn TV, internet en vaste telefoon om te zetten naar KPN.

O ja, dat klopt, je moet alles hebben bij KPN om te verdubbelen.

inhethoekje

Active member
Zo een terrasje pakken, toch lekker dat ik weet dat ik gewoon wielrennen kan blijven kijken.
Jaar terug moest je rond het huis blijven hangen omdat je niks wilde missen, maar KPN heeft hun itv-online op live gezet, voorheen kon je dat alleen als je thuis op je wifi zat heerlijk.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben zo'n ouderwets trouwe klant die in principe al jarenlang bij dezelfde winkels zijn spullen koopt. Tot het moment dat ze het qua klantbehandeling of kwaliteit af laten weten. Mijn lensen koop ik nu online i.p.v. de iets duurdere optici?n. De optici?n die liet na om te melden dat mijn merk was gefuseerd met een ander merk en dat er daarom een andere verpakking om mijn lensen heen zit. Volgens internet zijn het dezelfde lensen, maar met die nieuwe zat ik te kloten en de oude die ik nog had liggen daar had ik nog steeds geen problemen mee. Zelf zitten kijken op internet en nog mooi die oude soort lensen kunnen bestellen. Zodra dat niet meer mogelijk is maar weer eens op zoek naar een nieuwe optici?n waar ik lensen kan testen. Ik hoef echt niet voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten, maar dan verwacht ik wel dat daar een bepaalde meerwaarde aan vastzit. Stukje service.

fr-keff

Active member
Met een abonnement ofzo ben ik ook wel trouw. Ook met zorgverzekeraar lang trouw gebleven aan dezelfde tot ik dit jaar nodig mijn gebit moest laten opknappen. Zelfde pakket maar 20 euro goedkoper en 100% ipv van 85% vergoed. Dan is de keuze niet moeilijk.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben met mijn spaargeld ook niet iemand die voor een paar tienden procent meer rente mijn spaargeld elders gaat parkeren. Op een bepaald moment maakte ING het echter te bond qua lage rente en veel voorwaarden en sindsdien staat mijn geld bij een Turkse bank die altijd hooguit een paar tienden van de hoogste bieder af zit.

fr-keff

Active member
Iemand nog goede tips, kan bijna weer verlengen.

Wensen:
1-jarig contract
150 belminuten
1000 MB
maximaal 25 euro pm

Bovenaan