Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

SanMark.

Well-known member
Iemand nog goede tips, kan bijna weer verlengen.

Wensen:
1-jarig contract
150 belminuten
1000 MB
maximaal 25 euro pm

Je wil er dus een nieuwe telefoon bij hebben ?

Zowel MB als minuten zijn een schijntje als je er extra bijkoopt. Als je een beetje kan kiezen zou ik eerder voor 3GB en 60 of 90 belminuten. Zeker ook omdat je tegenwoordig via Whats app kan bellen.

Van 1G naar 3G kost bij T-Mobile 2 euro extra.
 

SanMark.

Well-known member
Ik zie al weer dat de telefoonmaatschappijen weer een nieuw soort van melkkoe ontdekt hebben. Je kan al niet meer kiezen voor minder bel minuten dan boven de 100 per maand.
 

Shayman

New member
Ik zie al weer dat de telefoonmaatschappijen weer een nieuw soort van melkkoe ontdekt hebben. Je kan al niet meer kiezen voor minder bel minuten dan boven de 100 per maand.

Dat is dan wel veranderd want ik heb bij Hi (tegenwoordig weer KPN) geen belminuten en alleen een bult MB.
 

SanMark.

Well-known member
Dat is dan wel veranderd want ik heb bij Hi (tegenwoordig weer KPN) geen belminuten en alleen een bult MB.

Dat veranderd toch om de zoveel tijd. Ja de keus is 0 of 100+ (ligt aan de aanbieder hoeveel)

Ik heb straks 120 belminuten/sms daar heb ik elke maand minimaal 100 minuten/sms over denk ik. Daarnaast moet je nu ook voor het abonnement betalen (iets wat bv 3 jaar terug niet aan de orde was) . Linksom of rechtsom proberen ze allerlei extra's te pakken omdat ze door de EU e.d. op de vingers gekeken worden m.b.t. prijsafspraken en woekerprijzen als je over de grens komt.
 

Jozsef

New member
Bij Hollandsnieuwe gewoon 1000. Min, sms of mb.
Goed over te spreken trouwens. 3 abbo's hier thuis.
 

Shayman

New member
Bij Hollandsnieuwe gewoon 1000. Min, sms of mb.
Goed over te spreken trouwens. 3 abbo's hier thuis.
Ja het is ook net wat je nodig hebt, als ik bel heb ik een huistelefoon en ook een vaste lijn op het werk, sms gebruik ik alleen nog op vakantie van m'n ouders die geen whatsapp hebben (is trouwens nog gratis ook) en ik gebruik dus feitelijk ook alleen internet op de plekken waar geen Wifi is zoals met navigatie in de auto. Ik vond 2 GB genoeg maar kreeg 5 GB als extraatje vanwege verlengen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Heb een Huawei dual sim aangezien ik een telefoon van mijn werk heb (waar ik overigens altijd mee bel) maar geen internet. Heb dus bij Symio een abbo van 500 MB maar dat kan alleen met minimaal 100 belminuten, minder kan niet. Van die 100 minuten hou ik er dus 100 over.
 

Wigboldus

Well-known member
ik zoek een leuk telefoontje simlock vrij voor ongeveer 150 euro. Hoeft verder niet veel te kunnen zolang het maar smart is met camera, gps en internet. Geef verder niet om andere luxe ofzo. Moet gewoon betrouwbaar zijn en een redelijk intern geheugen.
 

Jozsef

New member
Samsung Galaxy Trend Plus. Rond de 100 euro.
Uitgeroepen tot beste budgettelefoon. Beide kids hebben 'm.
Betrouwbaar dus, en werkt wonderbaarlijk snel. Ik heb alleen geen idee hoe groot 't geheugen is.
 
?

?uti

Guest
Samsung Galaxy Trend Plus. Rond de 100 euro.
Uitgeroepen tot beste budgettelefoon. Beide kids hebben 'm.
Betrouwbaar dus, en werkt wonderbaarlijk snel. Ik heb alleen geen idee hoe groot 't geheugen is.

768MB ramgeheugen.

Prima budgettelefoon inderdaad. Heb er recent nog 2 gekocht.
 

Cees

New member
Anders de Motorola Moto E of de Moto G. Erg fijne budgettoestellen en deze krijgen zeer goede beoordelingen. Een Android telefoon, maar dan zonder de 'Samsung-schil'. Daardoor is het toestel sneller en blijft het dat ook. Ik heb zelf de Moto G, mijn vriendin inmiddels ook en mijn vader heeft de de goedkopere Moto E. Ik vind het echt een aanrader.
 

Wigboldus

Well-known member
thanks heren. Ik ga ff nog wat reviews lezen. Na ongeveer 5 jaar gaat trouwe dienst gaat mijn HTC Wildfire het toch minder doen.
 

SuikerBrood

Well-known member
Ik zou een goedkope Lumia halen. Heel veel telefoon voor je geld. Prima batterijduur, gratis navigatie en verzekerd van updates.
 

Cees

New member
Voor navigatie gebruik ik de gratis HERE app van Nokia. Ideale app en hij is offline te gebruiken. Je hoeft dan niet te streamen maar je kan de kaart van het land downloaden.
 

SanMark.

Well-known member
Hoe moet je een screenshot maken met een S6 ?

Ik ben al druk aan het zoeken maar onderste volume knop aan uit knop werkt dus niet.
 

inhethoekje

Active member
Met je vlakke hand van rechts naar links over het scherm schuiven.

Correctie, ik doe het met hand aan de kant van de pink, daar schuif ik mee over het scherm.
Dus gewoon je hand er recht op zetten, (kant van de pink) en dan van rechts naar links.
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Met je vlakke hand van rechts naar links over het scherm schuiven.

Correctie, ik doe het met hand aan de kant van de pink, daar schuif ik mee over het scherm.
Dus gewoon je hand er recht op zetten, (kant van de pink) en dan van rechts naar links.

Thanks.

Het is gelukt.
 
Bovenaan