Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

Marinos

Well-known member
Ik heb de S5. Opzich een fijn ding, alleen zitten er nogal wat bugs in de Android 5.0 variant. En die zijn in 5.1 opgelost maar die uitrol is nog niet gestart helaas in Nederland.

Ik zit nu aan een custom rom te denken. Maar die is er weer niet van Android 5.
 

De Wolf

Well-known member
Binnenkort weer aan een nieuw abonnement toe. Ga voor een sim only want die voor een gratis telefoon betaal je gewoon de hoofdprijs.

Iemand tips waar ik het beste naar toe kan? Kom zelden boven de 100 mb uit aangezien ik vaak WiFi gebruik en spelletjes de speel op de iPad
 

SanMark.

Well-known member
Binnenkort weer aan een nieuw abonnement toe. Ga voor een sim only want die voor een gratis telefoon betaal je gewoon de hoofdprijs.

Iemand tips waar ik het beste naar toe kan? Kom zelden boven de 100 mb uit aangezien ik vaak WiFi gebruik en spelletjes de speel op de iPad

Kijk eens op GSMweb of Tyhpoon , daar kun je zelf een abonnement in elkaar knutselen. 100 MB gaat niet lukken volgens mij, het is of 0 of minimaal 500 MB.
 

de waan

Well-known member
Is dit echt of is dit een poging mij te verleiden iets te doen wat ik niet moet doen?

Screenshot_2015-09-21-08-17-33.jpg

EDIT: Waarom wordt dat plaatje zo bezopen klein, als ik hem download van mijn pc?
 
Laatst bewerkt:

Voetbal-Coach

Administrator
De batterij duur van de S6 is meer dan uitstekend , na een dag als ik de telefoon aardig wat gebruikt heb , heb ik meestal nog 50% over.

Ben sowieso erg tevreden over de S6. Ik heb sinds ik heb heb aangeschaft, 3 maanden gelden, geen enkele vastloper of wat dan ook heb gehad. Heel erg tevreden over!
 

willy

Active member
Een tip voor mensen die op zoek zijn naar een S6.

Bij Expert loopt een actie, Samsung tv 20% korting en gratis Samsung Galaxy S6.
In de winkel was een man die interesse had in de tv met korting, maar niet in de telefoon.
Eigenaar van de winkel weet dat ik op een nieuwe S6 uit ben en heeft de klant mijn naam doorgegeven.
Met wat geluk heb ik dadelijk een S6 voor 400 Euro.

Misschien dat anderen zo ook aan deze telefoon kunnen komen.

(Kon deze tip niet doorgeven zonder de naam van de electronicawinkel, sorry daarvoor)
 

inhethoekje

Active member
Ik wil Twitter weer proberen op te pakken maar ik snap eigenlijk niet zo goed hoe het werkt,nu zag ik Jamel, Fabian en Satyr op Twitter.

Wellicht dat een van jullie mij iets kan uitleggen hoe ik bv moet retweeten, of hoe het werkt als je op iemand wilt reageren?
(hoe weet ik bv dat degenen waar ik op heb gereageerd dit ook heeft ontvangen?)

Alvast bedankt.

Inhethoekje
 

zwammy

Well-known member
Mij ook aub, snap er ook de ballen niet van. En aangezien ik de komende tijd toch thuis zit kan ik me wel wat vermaken.
 

zwammy

Well-known member
Heb wel een keer zin in politie aan de deur vanwege een niet begrepen sarcastische tweet
 
Bovenaan