SanMark.
Well-known member
T-Mobile, dat is toch de allerergste kutprovider die er bestaat? Of is het alleen in Limburg zo dat er met de nodige regelmaat geen bereik is?
Ik heb 'altijd en overal' goed bereik.
T-Mobile, dat is toch de allerergste kutprovider die er bestaat? Of is het alleen in Limburg zo dat er met de nodige regelmaat geen bereik is?
Wat zoek je dan sim only ?
Was wel mijn plan tot onze pup aan mijn oplader trok.
Sim only heb je denk ik voor circa 14 t/m 18 euro afhankelijk van de provider denk ik.
Ik heb voor mijn moeder sim only zonder internet afgesloten voor 6.50 euro in de maand.
Nichtje van me heeft dat ook, alleen met internet (heel weinig mb), die heeft van de hele familie en vrienden en kenissen kring hun wifiwachtwoorden opgeslagen , zodra ze ergens binnenkomt logt ze automatisch in en heeft ze internet.
KPN medewerkster wees me wel op iets wat ik totaal was vergeten, het Fox abbo stopzetten in de voetballoze maanden, scheelt me 29 e p/m.
In de winterstop maar eens doen, ons bin zunig.
Ik betaal nu dus al 2 maanden voor een dienst waar bv Wimbledon op alle kanalen werd uitgezonden, iets wat me totaal niet boeit.
Dat vind ik knap. Ik was vorig jaar in het voorjaar in Drenthe, maar met name het internet netwerk en in mindere mate het telefoon netwerk was een drama. Maar wellicht een provincie die KPN bewust heeft overgeslagen.