Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

de waan

Well-known member
Nu wel, maar nog steeds kan ik bijna geen apps verplaatsen. Uiteindelijk gaat hij weer naar de app-instellingen en dan is "verplaatsen naar sd-card"nog steeds lichtgrijs. Wel de boel weer wat opgeschoond, dus voorlopig weer even gered.

Dank in ieder geval. :duim:
 

Marinos

Well-known member
Nu wel, maar nog steeds kan ik bijna geen apps verplaatsen. Uiteindelijk gaat hij weer naar de app-instellingen en dan is "verplaatsen naar sd-card"nog steeds lichtgrijs. Wel de boel weer wat opgeschoond, dus voorlopig weer even gered.

Dank in ieder geval. :duim:

Sommige apps vereisen dat ze op het interne geheugen ge?nstalleerd zijn. Waarom, geen idee.
 

de waan

Well-known member
Waaronder allemaal van die standaard geinstalleerde rotzooi die je nooit gebruikt, maar niet kunt verwijderen.
 

de waan

Well-known member
En hoe voorkom je dan dat die apps toch weer automatisch ge?pdatet worden? Is dat een bepaalde instelling?

Of doe ie dat niet meer als je hem uitschakelt?
 

Marinos

Well-known member
En hoe voorkom je dan dat die apps toch weer automatisch ge?pdatet worden? Is dat een bepaalde instelling?

Of doe ie dat niet meer als je hem uitschakelt?
Eerst alle updates verwijderen en vervolgens de app uitschakelen. Via applicatie beheer naar een appartement gaan en waar in het plaatje hiernaast onder inschakelen staat staat dan uitschakelen.
0bec9d87a51f0a4b1e43920df5559684.jpg
 

De Wolf

Well-known member
Samsung maakt reclame voor de S7. Ik dacht dat ze die in de fik vliegende dingen uit de productie hadden gehaald.
 

gevegt

Well-known member
Samsung Rules !!!!!1!!!!!1!!!!!!!

Maar wat is die black Friday voor iets?
Een Amerikaanse detailhandel uitvinding om zo veel mogelijk klanten te trekken met een uitverkoop praatje, die vervolgens een winkel in rennen alsof de zondvloed achter hun aan komt. Zie South Park.
 

Marinos

Well-known member
Een Amerikaanse detailhandel uitvinding om zo veel mogelijk klanten te trekken met een uitverkoop praatje, die vervolgens een winkel in rennen alsof de zondvloed achter hun aan komt. Zie South Park.

Ik ben al een tijdje voorzichtig voor een nieuwe koelkast en een nieuwe telefoon aan het kijken, dus ben wel bekend met de huidige prijzen. Wat dat betreft zullen de echte aanbiedingen me dit weekend wel op gaan vallen.
 
Bovenaan