Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

fr-keff

Active member
Je kan ook een account maken op de Pokemon website met een oud mailadres dat je niet meer gebruikt. :oops: (Nu verraad ik zeker dat ik net die App heb binnen gehaald?)
 

Ska P 187

Well-known member
Zwammy wordt op zijn wenken bediend, pokodingus heeft een aantal van die krengen in de buurt van spoorlijnen gezet...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ook al treinhinder door Pok?mon:

7daeb3d35be03ab1b2e42a74cde889f7.jpg
 

zwammy

Well-known member
Gooit er maar een stel de zee in. Vandaag 4 van die kutjong omver gefietst met zn kutsmartphone op de fiets. Kutvolk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er zijn er vandaag ook verschillende van het spoor geplukt. Dat gaat nog eens goed mis.

Was er een stil gaan staan op de snelweg. Hopelijk dat een paar van die dummies zichzelf de dood in jagen zonder dat andere daar last van hebben. Wat dat betreft zijn die waterpok?mons een prima idee.
 

fr-keff

Active member
Gisterenavond uurtje bezig geweest met die App. Het idee is leuk maar teveel bugs nog en na een uurtje toch al redelijk saai.
 

Joost

Well-known member
Ik ben benieuwd of de ontwikkelaar van het spel verantwoordelijk gesteld kan worden voor ongelukken. Het is niet zo handig om een spel te maken waarvan je weet dat het verslavend kan werken en dan poppetjes op gevaarlijke plaatsen neer te zetten.
 

willy

Active member
Wie zet die poppetjes eigenlijk neer en hoe gaat dat in zn werk?

Volgens mij wordt dat op je telefoon op een bepaalde co?rdinaat gezet.
Wanneer jij precies op dat punt bent komt er zo'n geval in het beeld van je camera te staan.
Bij een heel kleine afwijking zie je het beestje dus niet.
Vanwege die co?rdinaten vraagt het ook om toestemming voor je gegevens.
Zo denk ik dat het werkt, en nee ik heb het niet ge?nstalleerd.
 
Bovenaan