JFK
Well-known member
Ik heb hem nooit gemogen. Dergelijk gedrag verwacht ik alleen van PSV'ers en laten die nou toevallig een trainer zoeken...
Je haalt de woorden uit mijn mond. Ik denk exact hetzelfde erover.
Ik heb hem nooit gemogen. Dergelijk gedrag verwacht ik alleen van PSV'ers en laten die nou toevallig een trainer zoeken...
Flikker een eind op, zwarte lul!
:duim:
Plop!
PSV'ers en alles uit de regio Zwolle, het is te hopen dat zoiets nooit samen komt, wat je dan krijgt moet haast wel te erg voor worden zijn.
Wat zegt de bond ?
Jij bestaat echt? Geloof ik niet, je bent het verzinsel van een zieke geest.
Dat Jans de verhalen over het meezingen en klagende spelers verzonnen heeft om de ware reden van het onderzoek te verhullen. Wat de ware reden is, wordt echter niet gezegd.
Het verhaal wordt inderdaad steeds vager. Maar stel dat we een playlist zouden samenstellen voor Ron met nummers die hij NIET mee mag zingen, wat zet je er dan zeker op?
Het verhaal wordt inderdaad steeds vager. Maar stel dat we een playlist zouden samenstellen voor Ron met nummers die hij NIET mee mag zingen, wat zet je er dan zeker op?
Dat Jans de verhalen over het meezingen en klagende spelers verzonnen heeft om de ware reden van het onderzoek te verhullen. Wat de ware reden is, wordt echter niet gezegd.
Levchenko volgde alle gebeurtenissen op afstand. De oud-middenvelder werkte jarenlang met Jans samen bij FC Groningen en kent hem goed. Zijn tijd onder de trainer typeert hij als 'uitermate plezierig en open'. Levchenko was één van de spelers met een andere nationaliteit en met een andere achtergrond.
'Ron bleek enorm geïnteresseerd in verschillende culturen en achtergronden en was zeer betrokken bij alle spelers. Voor mij is het dus simpelweg onmogelijk om te geloven dat Ron Jans racistisch zou zijn. Dat is hij niet! Ik ben dan ook echt geschokt door het statement van onze Amerikaanse collega's van de MLS Players' Association, dat hem ongelooflijk beschadigt.'
Hij zal dingen onhandig hebben aangepakt en daarbij geen rekening hebben gehouden met de culturele verschillen in Amerika. Echter maakt hem dat geen racist naar onze maatstaven. Schijnbaar ligt het daar anders. Hier zou je het met een goed gesprek allemaal uitpraten.Sankoh, niet op Twitter maar wel in het DVHN.
Maar iedereen weet toch wel dat Ron Jans geen racist is? Echt een idiote situatie dit.