Hij krijgt er in iedere geval Siem de Jong bij zo lijkt het. Aardige Nederlandse enclave wordt het daar.
Het is toch van de zotte dat als je 1 verkeerd woord meezingt dat heel het land bijna in rep en roer is en je baan neer moet leggen.
En dat alle niggas in Amerika het woord probleemloos mee mogen zingen, hoe zo racisme.
En dat proberen de negers in Nederland met het woord neger bewerkstelligen want in alles willen ze op hun zwarte broeders in Amerika te lijken .
Stelletje racisten. Met hun continue gezever over kleuren.
Het is toch van de zotte dat als je 1 verkeerd woord meezingt dat heel het land bijna in rep en roer is en je baan neer moet leggen.
En dat alle niggas in Amerika het woord probleemloos mee mogen zingen, hoe zo racisme.
En dat proberen de negers in Nederland met het woord neger bewerkstelligen want in alles willen ze op hun zwarte broeders in Amerika te lijken .
Stelletje racisten. Met hun continue gezever over kleuren.
Helemaal mee eens. Dit gaat echt helemaal nergens over.
De spelersvakbond van de MLS veegt dan ook de vloer aan met de uitlatingen van Jans in de pers. Rookgordijnen om zijn hachje te redden.
:jerry:
De spelersvakbond van de MLS veegt dan ook de vloer aan met de uitlatingen van Jans in de pers. Rookgordijnen om zijn hachje te redden.
:jerry:
Het verhaal van de spelersvakbond is zo duidelijk dat Jans nergens meer aan de bak mag komen!
Het verhaal van de spelersvakbond is zo duidelijk dat Jans nergens meer aan de bak mag komen!
Ik heb hem nooit gemogen. Dergelijk gedrag verwacht ik alleen van PSV'ers en laten die nou toevallig een trainer zoeken...De ware aard van Ron Jans wordt nu duidelijk.
Ik heb hem nooit gemogen. Dergelijk gedrag verwacht ik alleen van PSV'ers en laten die nou toevallig een trainer zoeken...