MLS & Liga MX

MLS & Liga MX

  • Ja

    Stemmen: 4 40,0%
  • Nee

    Stemmen: 6 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

Pascallovic

Well-known member
Zou een nummer hebben meegezongen waarin het woord ‘nigger’ voor kwam. Als blanke man mag je dat woord niet gebruiken.
 

Mario

Well-known member
Zou een nummer hebben meegezongen waarin het woord ‘nigger’ voor kwam. Als blanke man mag je dat woord niet gebruiken.

En daarna is hij meteen aangegeven door zijn spelers? Ik ga ervan uit dat hij dit niet voor de camera heeft gedaan.
 

ALenstra

Well-known member
Blijkbaar heeft iemand iets gezegd. De klacht komt van de spelersvakbond als ik het goed begrepen heeft.
 

Deathprod

Active member
Mogen ze het woord "nigger" nog wel in de muziek gebruiken dan? Of is het een oude hit? En wordt het tegenwoordig op de tv en radio allemaal weggepiept net zoals "fuck"?
 

Pascallovic

Well-known member
En daarna is hij meteen aangegeven door zijn spelers? Ik ga ervan uit dat hij dit niet voor de camera heeft gedaan.
Het zou in de kleedkamer zijn gebeurd en nog een ander incidentje. Het klinkt naar Nederlandse maatstaven als een storm in een glas water.
 

SanMark.

Well-known member
Als je woorden niet mag zingen of gebruiken moet je zulke muziek misschien ook maar niet draaien op de club.

De halve selectie mag het woord nikker meezingen en de andere helft moet stil blijven. Wat een discriminatie .

Is het genetisch bepaald dat negers langere tenen hebben , of komt hier de verontwaardiging ook maar van een klein groepje ?
 

Pascallovic

Well-known member
Als je woorden niet mag zingen of gebruiken moet je zulke muziek misschien ook maar niet draaien op de club.
Spelers zullen zelf wel die muziek meenemen en draaien in de kleedkamer. Dat kun je als club niet tegenhouden. Ik verwacht niet dat Ten Hag bepaald welke muziek er in de kleedkamer van Ajax gedraaid wordt tijdens het omkleden. Jans zal wel hebben geprobeerd om bij de groep te horen en mee te zingen. Niks mis mee, maar schijnbaar wordt dat daar niet gewaardeerd door sommige spelers.
 

Unregistere

Well-known member
Ron deed dat uit puur enthousiasme en liefde voor muziek. Waarschijnlijk een wat oudere hiphopkraker die hij nog kent. Ik schat in iets als deze:


Ik vind het sneu voor hem, aardige vent. Hopelijk waait de storm snel over.
 

SanMark.

Well-known member
Spelers zullen zelf wel die muziek meenemen en draaien in de kleedkamer. Dat kun je als club niet tegenhouden. Ik verwacht niet dat Ten Hag bepaald welke muziek er in de kleedkamer van Ajax gedraaid wordt tijdens het omkleden. Jans zal wel hebben geprobeerd om bij de groep te horen en mee te zingen. Niks mis mee, maar schijnbaar wordt dat daar niet gewaardeerd door sommige spelers.

1 speler dus die geklaagd heeft. ( volgens Derksen)
 

Batigoal

Well-known member
Darren Mattocks. Is ook geen heel goede speler, dus daar mis je sportief niks aan.

Op persoonlijk en professioneel vlak is dit zeer schadelijk voor Jans. Hij zal heel erg op zijn tellen moeten passen met alles wat hij doet vanaf nu.

Hij krijgt er in iedere geval Siem de Jong bij zo lijkt het. Aardige Nederlandse enclave wordt het daar.
 
Bovenaan