Je hebt toch ook Inter Bratislava.
Zou een nummer hebben meegezongen waarin het woord ‘nigger’ voor kwam. Als blanke man mag je dat woord niet gebruiken.
Het zou in de kleedkamer zijn gebeurd en nog een ander incidentje. Het klinkt naar Nederlandse maatstaven als een storm in een glas water.En daarna is hij meteen aangegeven door zijn spelers? Ik ga ervan uit dat hij dit niet voor de camera heeft gedaan.
Spelers zullen zelf wel die muziek meenemen en draaien in de kleedkamer. Dat kun je als club niet tegenhouden. Ik verwacht niet dat Ten Hag bepaald welke muziek er in de kleedkamer van Ajax gedraaid wordt tijdens het omkleden. Jans zal wel hebben geprobeerd om bij de groep te horen en mee te zingen. Niks mis mee, maar schijnbaar wordt dat daar niet gewaardeerd door sommige spelers.Als je woorden niet mag zingen of gebruiken moet je zulke muziek misschien ook maar niet draaien op de club.
Spelers zullen zelf wel die muziek meenemen en draaien in de kleedkamer. Dat kun je als club niet tegenhouden. Ik verwacht niet dat Ten Hag bepaald welke muziek er in de kleedkamer van Ajax gedraaid wordt tijdens het omkleden. Jans zal wel hebben geprobeerd om bij de groep te horen en mee te zingen. Niks mis mee, maar schijnbaar wordt dat daar niet gewaardeerd door sommige spelers.
1 speler dus die geklaagd heeft. ( volgens Derksen)
Hopelijk gaan ze rond 5 dec wel Sinterklaas vieren op de ouderwetse manier.