La Furia Roja

Abubakari

Well-known member
titelverdediger-spanje-strandt-italie-in-achtste-finales-ek.jpg

:heinz:
Praatjes? Hoezo praatjes?
Nou, gewoon, praatjes. Twee van de vier wedstrijden op het EK verloren, ??n moeizame lucky zege, dat rechtvaardigt al die grote praatjes over Spanje niet.:rumcolaa:

En van wie gaan we zo hard verliezen?
Van die Italiaanse bejaardenploeg dus.:duim:

Van die lompe Belgische team bedoel. Haha laat mij niet lachen man.
Tweede toernooi op rij dat ze verder komen dan die uitgeperste Naranja van jou.:eek:

Haha laat mij niet lachen man.
Nee, het lachen zal je wel vergaan zijn.:oops:

En aub reageer niet, dit gaat je niks aan allemaal.
Jij mag best nog reageren hoor, ondanks dat het EK jou nu net zoveel aangaat als mij. Doen we niet moeilijk over.

Groeten thuis. :D
 

Batigoal

Well-known member
Del Bosque gaat weg en Joaqu?n Cappar?s is de grootste kandidaat om hem op te volgen volgens de media.
 

Makanaky

Well-known member
Hij stond aan de basis vh succes dat Sevilla heet. Ook Bilbao en Mallorca liet hij zeer attractief spelen.
 

Raul

Well-known member
Hij stond aan de basis vh succes dat Sevilla heet. Ook Bilbao en Mallorca liet hij zeer attractief spelen.

Ja, het ging meer om dat hij de basis ergens legde. Een basis waar vele talenten doorstroomde en een goed elftal kon worden gecre?erd. Stond aan de basis van vele talenten. Ideale man om Spanje erboven op te helpen.
 

Abubakari

Well-known member
Ach, ze spelen toevallig tegen de twee landen die me er niet snel genoeg uitgeflikkerd kunnen worden, Spanje en Duitsland. Verder heb ik ook niks met de spaghettivreters.
Ik ben natuurlijk gewoon voor IJsland.

En Ska-P vind ik ook een polla.
 

U.G.

Well-known member
Wat is dat toch voor geklier hier.

Raul's post die gequoteerd werd vind ik hoe je het wendt of keert gewoon hilarisch ;):duim:...liever neergaan met bombarie dan afdruipen als stille willie.

Ja, het ging meer om dat hij de basis ergens legde. Een basis waar vele talenten doorstroomde en een goed elftal kon worden gecre?erd. Stond aan de basis van vele talenten. Ideale man om Spanje erboven op te helpen.

De man die in de jaren 80 structuur bracht in het Portugese jeugdvoetbal, Carlos Queiroz, mocht jaren geleden bij ons ook als bondscoach aan de slag. Dat werd echt drie keer niks. Maar mss dat het bij Capparos en de Spanjaarden wel goed uitpakt.
 

Raul

Well-known member
Raul's post die gequoteerd werd vind ik hoe je het wendt of keert gewoon hilarisch ;):duim:...liever neergaan met bombarie dan afdruipen als stille willie.

Nou nou zeg.... Dit kun je gewoon verwachten. Ik heb mijn moederland gewoon hoog zitten en heb hoge verwachtingen. Dat je keihard op je bek kan gaan, shit happens. Maar de woorden gaan mij niet neerhalen U.G. de prestatie wel, as I said ;).
 

Raul

Well-known member
De man die in de jaren 80 structuur bracht in het Portugese jeugdvoetbal, Carlos Queiroz, mocht jaren geleden bij ons ook als bondscoach aan de slag. Dat werd echt drie keer niks. Maar mss dat het bij Capparos en de Spanjaarden wel goed uitpakt.

Zijn niet te vergelijken deze namen dus ik kan niks met je post amigo :)
 

Abubakari

Well-known member
Wat is dat toch voor geklier hier.

Raul's post die gequoteerd werd vind ik hoe je het wendt of keert gewoon hilarisch ;):duim:...liever neergaan met bombarie dan afdruipen als stille willie.

Ik ben ook een groot liefhebber van bombarie, Viva Raul wat mij betreft.

Ik had gewoon die Andere Tijden Sport over de 12-1 niet moeten zien vlak voor het EK. Oude wonden, niet van het vergeven/vergeten, krijg je dit.
En die Ska-P is natuurlijk ook een enorme pannenkoek.
 

U.G.

Well-known member
Nou nou zeg.... Dit kun je gewoon verwachten. Ik heb mijn moederland gewoon hoog zitten en heb hoge verwachtingen. Dat je keihard op je bek kan gaan, shit happens. Maar de woorden gaan mij niet neerhalen U.G. de prestatie wel, as I said ;).

Dat moest er dan nog bij komen inderdaad ;)

Zijn niet te vergelijken deze namen dus ik kan niks met je post amigo :)

Hee bijdehantico ;) beide heren zijn belangrijke schakels geweest bij de jeugd ( van wat ik ook meen te begrijpen bij de Spanjaard ). Eenmaal bij de gearriveerden in het nationale elftal pakte het niet goed bij ons. Van Gaal in 2000 - 02 idem.

Ik ben ook een groot liefhebber van bombarie, Viva Raul wat mij betreft.

Ik had gewoon die Andere Tijden Sport over de 12-1 niet moeten zien vlak voor het EK. Oude wonden, niet van het vergeven/vergeten, krijg je dit.
En die Ska-P is natuurlijk ook een enorme pannenkoek.

Ik heb gewoon keihard moeten lachen om de anti-Belgi?, boksersspraak van Raul achteraf, heb het zelfs nog aan m'n broer laten zien. Geweldig.
 

Raul

Well-known member
Dat moest er dan nog bij komen inderdaad ;)

Hahah biatch ;)

Ik heb gewoon keihard moeten lachen om de anti-Belgi?, boksersspraak van Raul achteraf, heb het zelfs nog aan m'n broer laten zien. Geweldig.

Nou, ik heb laatst wel iets positiefs gezegd over de Duivels. All??n moest ik die gast uit Za?re wel even meenemen, ik kon het niet laten. Maar ik ben erg fan van Hazard en die was mij een partij goed dus zo zuur ik ben ook weer niet. Al hoop dat ik die Welshman wel de Belgen gaan killen.

Let's see amigo en ik ben natuurlijk voor Portugal en vooral Quaresma, de uber-gitano ;). Telkens als hij erin komt, dan gebeurt er wat ;)
 

Ska P 187

Well-known member
gitanos heb je ook gewoon in Portugal? Ook lekker plingedieplingpling Flamenco of zijn zij schuldig/staan aan basis van die Portugese blues muziek, wat Flamenco natuurlijk ook gewoon is
 
Bovenaan