La Furia Roja

Raul

Well-known member
Doel: Iker Casillas (FC Porto), David De Gea (Manchester United), Sergio Rico (Sevilla)

Verdediging: Sergio Ramos (Real Madrid), Gerard Pique (Barcelona), Dani Carvajal (Real Madrid), Jordi Alba (Barcelona), Marc Bartra (Barcelona), Cesar Azpilicueta (Chelsea), Mikel San Jose (Athletic Bilbao), Juanfran (Atletico Madrid).

Middenveld: Bruno (Villarreal), Sergio Busquets (Barcelona), Koke (Atletico Madrid), Thiago (Bayern Munich), Andres Iniesta (Barcelona), David Silva (Man City), Pedro (Chelsea), Cesc Fabregas (Chelsea)

Aanval: Aritz Aduriz (Athletic Bilbao), Nolito (Celta Vigo), Alvaro Morata (Juventus), Lucas Vasquez (Real Madrid)
 

Raul

Well-known member
Trouwens deze is oud want Bellerin moet Carjaval vervangen. Zonde dat Carjaval niet meedoet, vind ik toch echt een goede back.

Verder snap ik niet waarom Cesc erbij zit? Die was echt slecht in Engeland en vind het echt geen meerwaarde meer. Saul heeft echt een topseizoen gespeeld dus die verdiende het vele malen meer. En Gabi dan? Weliswaar 32 maar ook zo'n sterk seizoen gedraaid.

En Pedro? Sorry maar wat hij heeft gepresteerd? Het gaat toch om wat je laat zien in het afgelopen seizoen? Qua vorm etc? Zijn kwaliteiten staan hier buiten maar totaal onverdiend vind ik t.o.v. een Callejon bijvoorbeeld.

Gelukkig zit Costa er niet bij. Sinds dat zijn naturalisatie heeft gehad, heeft hij de gehele Spaanse selectie vervloekt met zijn spel. Hoe lang duurde het voordat Del Bosque zag, dat spelers hem passeerde en dat hij totaal niet past in het plaatje?

Wel mooi dat Nolito erbij zit, ik vertelde al eerder dat ik hem vroeger niks in zag maar nu echt wel hoor. En Aduriz, all??n maar mooi voor hem. Op zo'n leeftijd naar een Ek :)
 

Batigoal

Well-known member
Spanje verliest zijn uitzwaaiwedstrijd van Georgi? met 1-0. Ik had ze in mijn EK-poule al niet hoog ingeschat, maar zijn ze ook zoveel minder dan voorgaande toernooien?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Spanje verliest zijn uitzwaaiwedstrijd van Georgi? met 1-0. Ik had ze in mijn EK-poule al niet hoog ingeschat, maar zijn ze ook zoveel minder dan voorgaande toernooien?

Welnee:

zRkNL4n.png
 

Lord Flash

New member
Ze hebben wat problemen met doelpunten maken, maar dat was op zich in hun succesvolle jaren niet veel anders. Ik zie ze gewoon weer als ??n van de topfavorieten.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ze raakten ook 2x de paal uit een corner. Speel de wedstrijd 100x en Spanje wint er 99.
 

Raul

Well-known member
Ze raakten ook 2x de paal uit een corner. Speel de wedstrijd 100x en Spanje wint er 99.

Gelijk heb je. Ik heb zelf de wedstrijd gezien en het was gewoon ongelukkig.

Ik ben wel blij dat Costa er niet bij zit zeg. Aduriz gaat vlammen op het EK op zijn 35ste :)
 

Kielse Rat

Well-known member
Je leest toch vaak dat het middenveld de creativiteit mist van de gouden jaren met Alonso, Xavi en iets jongere Iniesta. Ik verwacht dat ze het in de groepsfase al niet makkelijk gaan krijgen, want Kroati? is ook een team dat ik hoog heb zitten qua verwachtingen en met Turkije ben je nooit klaar.
 

Maasveld

Well-known member
Met Fabregas, Silva, Thiago en de iets oudere Iniesta moet er toch genoeg creativiteit aanwezig zijn.
 

Raul

Well-known member
Ze hebben meer creativiteit dan de Belgen iig. Stroef en stroperige spel en gebrek aan scorend vermogen. En wat wil je met die lompe Lukaku voorin?!
 

U.G.

Well-known member
Zo en de toon is gezet ;)...ik wilde hier nog een beetje komen zieken na Georgi?, maar laat maar zitten nu, it wasn't me ;)
 

U.G.

Well-known member
Luister dan als wij niet winnen van Ijsland kom je ik jou persoonlijk een ons kush leveren, lopend. En je mag me drie keer bitchslappen ook.
 

Raul

Well-known member
Luister dan als wij niet winnen van Ijsland kom je ik jou persoonlijk een ons kush leveren, lopend. En je mag me drie keer bitchslappen ook.

Haha ik doe mee. Wel met de vuist dan. IJsland, hoe is dat ooit op een EK beland?
 
Bovenaan