La Furia Roja

Ska P 187

Well-known member
Laat die ons maar zitten hoor, daar doe ik ook stoerder over dan dat het tegenwoordig is. Bitchslappen is ook niet mijn ding, dus no worry there.
Dat lopen zal m ook wel niet worden al had ik graag een stukje meegelopen, tot aan de deur, dan blijft er vrij weinig over behalve EER en dat kan je ook al niet vreten.
Goed toernooi gewenst dan maar ?n vakantie uiteraard.
 

U.G.

Well-known member
Obrigado meu mede-hiphoppert :duim: Voor jou y los Espanoles buena suerte, behalve uiteraard als jullie het pad mochten kruisen met os lusos.
 

U.G.

Well-known member
Poeh... queria, maar Cristiano es un verdadero dolor de cabeza tio, m'n broer heeft denk ik gelijk...hij maakt een paar van die wat jongere gasten onzeker. Maar het kan.
 

Ska P 187

Well-known member
Portugal speelde toch gewoon prima tegen IJsland, zeker de eerste helft. Had gewoon al gespeeld moeten zijn.
Cristiano komt net terug van een blessure, dus die wordt alleen maar beter en de rest kan prima ballen. Ik zou wanneer ik de pech had Portugees te zijn best wel een grote bek durven opzetten, maar goed, ik ga er ook bijna even vaak op.
Liever zo dan achteraf mijn gelijk komen halen is mijn mening.
 

U.G.

Well-known member
Je hebt gelijk, en we doen wel even net of die vierde zin er niet staat, t'is mij te vroeg nog.

Spanje was gisteren wel weer vrolijk bezig aan de rondootjes, Turken wisten soms gewoon niet waar ze het zoeken moesten.
 

Ska P 187

Well-known member
Duitsland mag hopen dat ze niet tegen Spanje hoeven. Dan worden ze helemaal scheel getikt.
Frankrijk ofzo zou lastiger voor Spanje zijn denk ik.
 

Kielse Rat

Well-known member
Spanje was wel heel sterk, maar de wedstrijd van gisteren moet toch enigzins genuanceerd worden vind ik. Turkije is toch el ??n van de zwakste teams dit EK.
 

Ska P 187

Well-known member
Tsjechie heeft ook alle mazzel van de wereld gehad dat de score niet hoger uitgevallen is. Dat tezame met die super verdedigende taktiek van ze hield het op slechts 1-0.
Spanje heeft genoeg kwaliteit, een rustige coach die het spelletje ook nog eens snapt en alle ervaring van de wereld.
Ik heb er wel vertrouwen in.
 

Raul

Well-known member
Niet zwakker dan het Ierland van vanmiddag.

Hupsakee in your face ;). Ieren kunnen gewoon helemaal niks. En wie zegt dat de Belgen goed waren? Spanje even een paar keer tempo omhoog en de Turken waren nergens. Belgi? en Spanje zijn totaal niet te vergelijken gewoon een reus tegen een ploeg die bijzonder traag, stroef en dramatisch speelt en met een lompe Congolees in de voorhoede. Belgi? is niks en ik hoop dat wij ze tegenkomen en dan kunnen wij de even een lesje leren in echt voetbal ;).
 

Raul

Well-known member
Praatjes? Hoezo praatjes? Gewoon de keiharde waarheid. 5-1 verliezen, wat denk je wel niet. En van wie gaan we zo hard verliezen? Van die lompe Belgische team bedoel. Haha laat mij niet lachen man. En aub reageer niet, dit gaat je niks aan allemaal. Case closed ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jullie kunnen er geen kut van. 5-1 verliezen van een land die niet eens bij de 24 beste landen van Europa hoort.
 

Ska P 187

Well-known member
Haha jij hebt echt een Spaans paspoort he, :duim:
Ik dan wel niet, maar aangezien ik praktisch ingesteld ben en het feestje hier zal zijn.
Visca Espanya!
 
Bovenaan