La Furia Roja

Raul

Well-known member
Haha ook niet Skap. Ben hier geboren en getogen maar ??n van mijn lieve ouders is der ??n. Entiendes ahorra?
 

Kielse Rat

Well-known member
Niet zwakker dan het Ierland van vanmiddag.

Ik heb dan ook nooit geclaimd dat Belgi? nu plots ??n van de topfavorieten is en dat we ongenaakbaar zijn. Dus waarom de vergelijking met de match van vanmiddag wordt gemaakt, is me niet volledig duidelijk. Ik zeg ook niet dat Spanje niet kan winnen, ik wil eerst de wedstrijd tegen Kroati? afwachten alvorens te snelle conclusies te trekken.
 

Ska P 187

Well-known member
Haha ook niet Skap. Ben hier geboren en getogen maar ??n van mijn lieve ouders is der ??n. Entiendes ahorra?

Aah eres como mi hijo aunque un pocito mayor imagino. Pobre chico, m?s confundido que un abucanario en las monta?as de Andorra.
Uno de tus padres ven?a de Valencia no? Parles Valencia tamb??
 

Ska P 187

Well-known member
Ik had gedacht dat jij na een paar knalpotten gewoon gezellig meedeed. Bah.
Zie titel topic, ik veroorloof het me gewoon.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik wou net zeggen, ik regel nog een keer een paar knalpotten dure voor je klaarstaan wanneer je weer terugkomt van strooptocht bij de oosterburen.
 

gevegt

Well-known member
Ik wou net zeggen, ik regel nog een keer een paar knalpotten dure voor je klaarstaan wanneer je weer terugkomt van strooptocht bij de oosterburen.
Ik waardeer je geste en ik laat ze me smaken.

De afgelopen dagen waren leuk, met een paar mooie verassingen maar dat is wel erg off topic.
 

Raul

Well-known member
Aah eres como mi hijo aunque un pocito mayor imagino. Pobre chico, m?s confundido que un abucanario en las monta?as de Andorra.
Uno de tus padres ven?a de Valencia no? Parles Valencia tamb??

Jajajja amigo. Somos del sur amigo. De Andaluc?a ;).
 

Abubakari

Well-known member
Spanje heeft mazzel dat Georgie niet meedoet.

En dat Nederland niet mee doet, laatste keer stond het ook in no time alweer 2-0 voor tegen Spanje. Tevens de eindstand. Voorlopig zijn we nog steeds de nummer 3 van het laatste WK. Datzelfde WK waarop Spanje de eerste ronde niet overleefde. Nee, die Spanjolen zijn vergane glorie, halve finale (hooguit) is het eindstation.
 

Ska P 187

Well-known member
Gefeliciteerd SKahuppeldepup, Abu heeft weer eens nachtdienst.
Slapend werken of semi kunstzinnige verhaaltjes schrijven waarvan de kwaliteit niet meer is wat het is geweest sinds hij niet meer in de Himalaya's verkeerd, da's geen werken.
O dat zei je ook niet, nachtdienst ja, inderdaad ja.
Nou bedankt voor de felicitaties dan maar.
 
Bovenaan