Ska P 187
Well-known member
Mietje.
Hahaha ja echt wel.
O Shit mijn vriendin vraagt/schreeuwt waar ik blijf...
Mietje.
Ah, ze heeft de fles weer leeg en je moet een nieuwe brengen. Vergeet de ijsblokjes niet!Hahaha ja echt wel.
O Shit mijn vriendin vraagt/schreeuwt waar ik blijf...
Mietje.
Hahaha ja echt wel.
O Shit mijn vriend vraagt/schreeuwt waar ik blijf...
Van jou zie ik dat als een compliment.Homo.
Ah, ze heeft de fles weer leeg en je moet een nieuwe brengen. Vergeet de ijsblokjes niet!
Ja, en van Turkije verliezen. Schaam je, jullie kunnen er geen ene reet van.
Hee als er wat actie is hier wil ik w?l meedoen he ....gisteravond in de Portugese tent ook gekibbel met Benfiquistas en dan hier de lijn doortrekken.
Je gaat wel hard tegen Belgie he !
Ik kom gewoon klieren als derde partij amigito ...een beetje olie op het vuur gooien en weer weg, y nada mas. Jokes vriend.
En Portugal is wat voetbal betreft sowieso zij tegen de rest :duim:, en sinds CR al helemaal, in het voetbal zijn we analogisch aan Rusland en Poetin in het echie.
Hupsakee in your face . Ieren kunnen gewoon helemaal niks. En wie zegt dat de Belgen goed waren? Spanje even een paar keer tempo omhoog en de Turken waren nergens. Belgi? en Spanje zijn totaal niet te vergelijken gewoon een reus tegen een ploeg die bijzonder traag, stroef en dramatisch speelt en met een lompe Congolees in de voorhoede. Belgi? is niks en ik hoop dat wij ze tegenkomen en dan kunnen wij de even een lesje leren in echt voetbal .