La Furia Roja

U.G.

Well-known member
Ja, en van Turkije verliezen. Schaam je, jullie kunnen er geen ene reet van.

Hee als er wat actie is hier wil ik w?l meedoen he :D....gisteravond in de Portugese tent ook gekibbel met Benfiquistas en dan hier de lijn doortrekken.

Je gaat wel hard tegen Belgie he !


;)
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Hee als er wat actie is hier wil ik w?l meedoen he :D....gisteravond in de Portugese tent ook gekibbel met Benfiquistas en dan hier de lijn doortrekken.

Je gaat wel hard tegen Belgie he !

Je mag hun zijde kiezen hoor. Dan schaar ik je niet meer onder amigo, amigo. Ik ben al in mijn eentje hier want Xisco is al vertrokken merk ik. Als jij keihard gaat spelen hier, dan ben ik weg hier. Of ik ga keihard jouw beloved Portugal kapot kraken, which I could chamo ;)
 

U.G.

Well-known member
Ik kom gewoon klieren als derde partij amigito :D...een beetje olie op het vuur gooien en weer weg, y nada mas. Jokes vriend.

En Portugal is wat voetbal betreft sowieso zij tegen de rest :duim:, en sinds CR al helemaal, in het voetbal zijn we analogisch aan Rusland en Poetin in het echie.
 

Raul

Well-known member
Ik kom gewoon klieren als derde partij amigito :D...een beetje olie op het vuur gooien en weer weg, y nada mas. Jokes vriend.

En Portugal is wat voetbal betreft sowieso zij tegen de rest :duim:, en sinds CR al helemaal, in het voetbal zijn we analogisch aan Rusland en Poetin in het echie.

Hahahah vale amigo.

Portugal heeft echt goede spelers hoor. Die nieuwe spelers die er bij zitten hebben zeker potentieel. All??n het team moet gaan renderen, het moet allemaal net vallen. Vroeger had je een Pedro Pauleta die er alles in knalde, hoe dan ook. Dus een echt spits heb je nodig, en laat Ronaldo daarom heen spelen. Maar er zitten echt klasse spelers bij, er zit gewoon veel meer in.
 

U.G.

Well-known member
Ach man, wel goeie voetballers maar daar kopen we al jaaaaaren niks voor....een beetje zoals Spanje altijd van voor 2008 ( just kidding...maar niet heus:p ). Geef ze vanuit de staf, bond of Jorge Mendes tenminste wel een eerlijke kans en start gewoon met Cedric, Renato, William, Joao Mario en geef Adrien Silva z'n kans. En laat Ronaldo de vrije trappen en pingels delen met Guerreiro en Nani, die dat beter doen.

Maar met die rare snijbonen allemaal aan het roer en die op het veld wordt het gewoon niks.

Ps. Pauleta was op de eindtoernooien vaak ook boelsjit ;) Nuno Gomes ( EK 2000 ), die wel. Of verder terug, Fernando Gomes.
 

Raul

Well-known member
Morgen om 18:00 de kraker tegen Itali?. Dit word echt een zware wedstrijd en ik schat de Italianen hoog in. Ik vind Spanje behoorlijk spelen maar Italianen die zijn zeer stug. Ik verwacht een gelijkspel en een verlenging :)
 

Makanaky

Well-known member
Hopen op een echt mooie (lees: gelijkwaardige en kansenrijke) pot, waarbij 2 markante speelstijlen de degens kruisen. Ol? futbol, vai calcio.
 

Raul

Well-known member
Gaat bijna beginnen. Ik ben langzaamaan gek aan het worden door de spanning. Ik heb wel meer twijfels dan voorheen maar ik hoop op een goed resultaat. Viva Espa?a ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ga de aftrap missen. Staat hardstikke vast hier op de provinciale weg. Geen idee wat er aan de hand is.
 

Raul

Well-known member
Hoop voor je dat de wedstrijd klote is en dat je niks mist ;). Wel jammer dat je een stuk gaat missen.
 

U.G.

Well-known member
Een flinke opgave wordt het zie ik al. Maar mss dat het zo wel gaat lopen als de wedstrijd 'geland' is zoals we in Portugal zeggen.

Succes !
 

U.G.

Well-known member
Het heeft niet zo mogen zijn. Maar eerlijk gezegd, met deze instelling...en al zo vroeg vastlopen, ja ik weet het niet. Je roept het wel een beetje over jezelf af.
 

Abubakari

Well-known member
Hupsakee in your face ;). Ieren kunnen gewoon helemaal niks. En wie zegt dat de Belgen goed waren? Spanje even een paar keer tempo omhoog en de Turken waren nergens. Belgi? en Spanje zijn totaal niet te vergelijken gewoon een reus tegen een ploeg die bijzonder traag, stroef en dramatisch speelt en met een lompe Congolees in de voorhoede. Belgi? is niks en ik hoop dat wij ze tegenkomen en dan kunnen wij de even een lesje leren in echt voetbal ;).

ADIOS!:heinz:

Goeie reis en de groeten thuis. Ol?!
 
Bovenaan