La Furia Roja

U.G.

Well-known member
Haha ik doe mee. Wel met de vuist dan.

Querias he;)...los holandeses krijgen van mij freebees maar jouw Spanje doet gewoon mee jefe, dus voor jou wel een tegenprestatie amigo :D

IJsland, hoe is dat ooit op een EK beland?

Er wonen in Rotterdam volgens mij twee keer zoveel mensen als op Ijsland, dus sowieso hulde voor deze prestatie, dat ten eerste, want ik volg Kaapverdi? op de voet en da's ook een land met minder dan een miljoen inwoners die zich gewoon net-niet kan plaatsen voor een eindtoernooi. Vind ik buitengewoon knap, als een Oranje of Portugal zich al knap staande weten te houden tussen de meganaties dan is dat dan eigenlijk nog verwonderlijker.

Maarruh....dinsdag gaat Ijsland gewoon neer.
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Door te winnen van landen die sterker zijn dan Georgi?.

Hup Portugal! Weg met Spanje!

Als je zo doorgaat dan vallen ?we? Andorra binnen en is het gedaan met de pret en je zwart geld. Zit je daar hoog op de berg als een kanarie met je cluppie huppelepup Princitat. Afgelopen!
 

Raul

Well-known member
Hahah gekke Skap. Of was het niet Casillas die dit heeft veroorzaakt? Want die wil maar al te graag keepen. Of toch niet Arbeloa? Zijn allemaal van die chivatos... Hahahs
 

Raul

Well-known member
Straks om 15:00 te wedstrijd tegen de Tsjechen. Tsjechen zijn makkelijk te verslaan en ik denk dat de Spanjaarden dat zeker gaan doen. Spanje start met De Gea in de goal en daar ben ik zeer blij mee want Casillas is echt over. Verder toch een leuke voorhoede met spelers die toch niet bekend staan om het scorend vermogen maar wel goed kunnen voetballen. En we hebben Aduriz nog en ik hoop dat hij nog gaat spelen. Jammer dat Fabregas in de basis staat want die verdient het echt niet ik ziet toch liever Thiago. Ik ga voor een 3-1 voor Spanje ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tsjechi? is inderdaad makkelijk te verslaan, maar als je kan er ook twee keer van verliezen.
 

Batigoal

Well-known member
Straks om 15:00 te wedstrijd tegen de Tsjechen. Tsjechen zijn makkelijk te verslaan en ik denk dat de Spanjaarden dat zeker gaan doen. Spanje start met De Gea in de goal en daar ben ik zeer blij mee want Casillas is echt over. Verder toch een leuke voorhoede met spelers die toch niet bekend staan om het scorend vermogen maar wel goed kunnen voetballen. En we hebben Aduriz nog en ik hoop dat hij nog gaat spelen. Jammer dat Fabregas in de basis staat want die verdient het echt niet ik ziet toch liever Thiago. Ik ga voor een 3-1 voor Spanje ;)

Tussen alle gebroken botten en gescheurde spieren door draaft Thiago ook weer eens op?
 

Raul

Well-known member
Tussen alle gebroken botten en gescheurde spieren door draaft Thiago ook weer eens op?

Hahah grappig. Hij zit er gewoon bij hoor en Thiago heeft een meerwaarde dat wil je niet weten. We hebben Koke ook nog dus ik snap de keus Fabregas echt niet. Zal vast te maken te maken met zijn aanwezigheid dat hij erin staat.
 

Batigoal

Well-known member
Hahah grappig. Hij zit er gewoon bij hoor en Thiago heeft een meerwaarde dat wil je niet weten. We hebben Koke ook nog dus ik snap de keus Fabregas echt niet. Zal vast te maken te maken met zijn aanwezigheid dat hij erin staat.

Zonder gekheid vind ik Thiago een geweldige speler, alleen doodzonde dat hij al zeker 3 jaar geplaagd wordt door de ene blessure na de andere. Hij had veel verder geweest als hij al die tijd fit was gebleven.
 

Abubakari

Well-known member
Als je zo doorgaat dan vallen ?we? Andorra binnen en is het gedaan met de pret en je zwart geld. Zit je daar hoog op de berg als een kanarie met je cluppie huppelepup Princitat. Afgelopen!

Principat bestaat niet meer. Als een kanarie ben ik al bijna 3 jaar niet meer.

Hup Tsjechi?!
 

Ska P 187

Well-known member
Luister dan als wij niet winnen van Ijsland kom je ik jou persoonlijk een ons kush leveren, lopend. En je mag me drie keer bitchslappen ook.

Okay ik was voor Portugal, maar deze is te mooi om te laten liggen.

Die ons zie ik wel tegemoet. Niet alles opsmoken op ?el Camino? deze keer eindigend in Alicante.
Pas op voor ?el canario? onderweg.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan