Fregge
Well-known member
Eens. Onnodig, Ajax-onwaardig, niet goed te praten.Ik zie dat nu pas dat gebaar van Tadic richting Köcku.
Dan ben je gewoon een gore provocateur en tevens klootzak..
Maar uiteraard niet de grootste debiel in de Kuip
Eens. Onnodig, Ajax-onwaardig, niet goed te praten.Ik zie dat nu pas dat gebaar van Tadic richting Köcku.
Dan ben je gewoon een gore provocateur en tevens klootzak..
Volledig onacceptabel, nooit goed te praten, belachelijk gedrag, zag al eerder dat er dingen op het veld werden gegooid, ploeg daardoor benadeeld, moet nu echt iets aan worden gedaan. Dat soort dingen.
Op het veld wel.Eens. Onnodig, Ajax-onwaardig, niet goed te praten.
Nee, maar ik heb vanavond diverse andere mensen bang voor de camera zien stuntelen. Hij benoemt het tenminste. Je moet het maar even terugkijken, anders. Lastig om te reproduceren. Het ging met name ook om de toon.Ja, daar zal niemand het mee oneens zijn toch?
Jawel hoor.Ja, daar zal niemand het mee oneens zijn toch?
Dat zei Slot trouwens ook.Ik zou graag eens zien dat er iemand met gezag zegt dat het óók komt doordat spelers opgefokt zijn en doordat clubs en bestuurders niet durven doorpakken. Niet dat dat direct de oorzaak is uiteraard, maar het versterkt het wel.
Nee dat was LindhoudtOp het veld wel.
Daar heb je gelijk in. Die had Tadic na een kwartier al van het veld moeten sturen.Nee dat was Lindhoudt
Wat is eigenlijk Ajax-waardig?Eens. Onnodig, Ajax-onwaardig, niet goed te praten.
Met een nummer 1 op de stropdas rondlopen.Wat is eigenlijk Ajax-waardig?
Eens. Onnodig, Ajax-onwaardig, niet goed te praten.
Gefeliciteerd met de overwinning! En een hele fijne vakantie nog.Ik ben nog op vakantie en was de hele dag in een huurauto door de bergen aan het cruisen (Urenlang gigantische bergmassieven en rotsformaties en oneindig diepe dalen en valleien. Ik heb geloof ik 45000 foto’s gemaakt en 32 uur aan filmpjes 😄). Wasren pas laat terug, toen nog uit eten, ondertussen via Ajax.nl een beetje gecheckt hoe en wat qua stand en spelbeeld. Had er 0,0 vertrouwen in, maar 100,0 hoop op. En verdomd! De onverwachte zijn en blijven de mooiste. Vanaf de 80’ minuut zelfs nog kunnen kijken op mijn telefoon, ziggo go bleek zowaar te werken hier, had ik niet verwacht. Anyway, loeispannende slotfase met natuurlijk weer een halve etmaal aan blessuretijd, maar over de streep getrokken, HOERA! Een fantastisch mooie dag die ook nog eens fantastisch eindigt, ik tref het maar weer. Over het gedoe is al genoeg gezegd, eens met stc. Die verwoord het goed ondanks dat ik eerst net als Eef dacht “nou nou nou stc”, maar goed beschouwd heeft ie denk ik toch gelijk, er moet iets gebeuren!
Hij leek een provocerend gebaar te maken over de Ramadan.Oh ja, wat deed Tadic nou bij Kökcü waar jullie het over hadden?
Dat was dus opgeblazen. Beiden maakten er deze keer wel een mooi moment met een glimlach van.En gaf Kökcü deze keer wel een hand bij de toss?😀
Bierstewards?Verloren van Getaffe Amsterdam en door supporters en de Feyenoord organisatie. De spelers hadden prima hiermee kunnen afrekenen. Nu pak je iemand die toevallig wel raak gooit. Het uur daarvoor werd er ook constant met bier gegooid. Ook vanaf de eerste rij en zonder capuchon. Ik kon ze vanaf een afstandje aanwijzen, dus die bier stewards die er naar keken hadden ze ook prima kunnen aanwijzen.
Er worden al decennialang dingen op het veld gegooid maar we schieten allemaal in de paniekmodus op moment dat iemand een keer raak mikt. Al verschilt de mate van paniek per keer. Kan me niet herinneren dat er ook dusdanig veel commotie was toen Berghuis in de Arena geraakt werd door een aansteker.Volledig onacceptabel, nooit goed te praten, belachelijk gedrag, zag al eerder dat er dingen op het veld werden gegooid, ploeg daardoor benadeeld, moet nu echt iets aan worden gedaan. Dat soort dingen.