Abubakari
Well-known member
Wat heeft Feyenoord de afgelopen 5 jaar voor prijzen gepakt?Die hebben dit seizoen tenminste nog een paar prijzen gepakt.
Laatst bewerkt:
Wat heeft Feyenoord de afgelopen 5 jaar voor prijzen gepakt?Die hebben dit seizoen tenminste nog een paar prijzen gepakt.
Meer dan Ajax dit seizoen. En stop eens met dit gedrag. Is nergens voor nodig. Je zuigt momenteel nog meer als Luuk de Jong dat doet...Wat heeft Feyenoord de afgelopen 5 jaar voor prijzen gepgepakt
In Amsterdam noemen ze het de poedelprijs maar ze mogen al blij zijn met voorronde Mickey Mouse league.
Ik reageer op de Wolf die zoals altijd meer met Ajax bezig is dan met Feyenoord, dus richt je pijlen op het gezuig van de Wolf en laat mij met rust.Meer dan Ajax dit seizoen. En stop eens met dit gedrag. Is nergens voor nodig. Je zuigt momenteel nog meer als Luuk de Jong dat doet...
DanMeer dan Ajax dit seizoen. En stop eens met dit gedrag. Is nergens voor nodig. Je zuigt momenteel nog meer als Luuk de Jong dat doet...
Alsof je et alleen bij de Wolf doet. Neem een ander in de maling 🤣Ik reageer op de Wolf die zoals altijd meer met Ajax bezig is dan met Feyenoord, dus richt je pijlen op het gezuig van de Wolf en laat mij met rust.
Teruggelezen in mijn berichten tot 7 april, nog 1x een reactie op een post van Makanaky (de wolf 2.0😀) en voor de rest niks.Alsof je et alleen bij de Wolf doet. Neem een ander in de maling 🤣