KNVB Beker 2022-2023

Max

Administrator
Forumleiding
Je zal door één van deze clubs uitgeschakeld zijn. :sneaky:

Ik blijf het lastig vinden waardoor je precies bent uitgeschakeld. Ofwel de club die al jarenlang spullen op het veld laat gooien en onvoldoende ingrijpt of een sneue gast die toevallig wel raak gooit. Zonder dat gezeik had je Ajax echt wel kunnen breken. Ondanks het gerol waren de krampaanvallen redelijk echt. De ploeg was volwassen genoeg om ermee om te gaan.
 

Abubakari

Well-known member
PEC-Ajax mocht er wezen, uitzondering op de regel?
Feyenoord-Utrecht 1-4 of Feyenoord-Ajax 2-4 waren ook best leuk, maar finales zijn toch in de regel vaker niet dan wel mooie wedstrijden, of vertel ik nu iets nieuws?
Ik blijf het lastig vinden waardoor je precies bent uitgeschakeld. Ofwel de club die al jarenlang spullen op het veld laat gooien en onvoldoende ingrijpt of een sneue gast die toevallig wel raak gooit. Zonder dat gezeik had je Ajax echt wel kunnen breken. Ondanks het gerol waren de krampaanvallen redelijk echt. De ploeg was volwassen genoeg om ermee om te gaan.
Oh ja, daardoor verloor Feyenoord natuurlijk en anders hadden ze gister de finale gespeeld.
Ze kwamen ook voor die batterij al twee keer achter, maar dat vergeten we gemakshalve maar.
 

De Wolf

Well-known member
In Amsterdam noemen ze het de poedelprijs maar ze mogen al blij zijn met voorronde Mickey Mouse league.
 

Abubakari

Well-known member
In Amsterdam noemen ze het de poedelprijs maar ze mogen al blij zijn met voorronde Mickey Mouse league.
Meer dan Ajax dit seizoen. En stop eens met dit gedrag. Is nergens voor nodig. Je zuigt momenteel nog meer als Luuk de Jong dat doet...
Ik reageer op de Wolf die zoals altijd meer met Ajax bezig is dan met Feyenoord, dus richt je pijlen op het gezuig van de Wolf en laat mij met rust.
 
Bovenaan