De Wolf
Well-known member
Komt ook zelden voor dat clubs elkaar 4 keer treffen. Record is Feyenoord - PSV 5x in een seizoen.Het schijnt dat PSV de eerste club is die Ajax in 1 seizoen vier keer heeft verslagen.
Komt ook zelden voor dat clubs elkaar 4 keer treffen. Record is Feyenoord - PSV 5x in een seizoen.Het schijnt dat PSV de eerste club is die Ajax in 1 seizoen vier keer heeft verslagen.
Terwijl finales anders altijd geweldig zijn.Dat deed behoorlijk veel pijn aan mijn ogen. Dat was een matige, hele matige partij.
Je zal door één van deze clubs uitgeschakeld zijn.Zelfs de pingels waren slecht.
PEC-Ajax mocht er wezen, uitzondering op de regel?Terwijl finales anders altijd geweldig zijn.
Je zal door één van deze clubs uitgeschakeld zijn.
Feyenoord-Utrecht 1-4 of Feyenoord-Ajax 2-4 waren ook best leuk, maar finales zijn toch in de regel vaker niet dan wel mooie wedstrijden, of vertel ik nu iets nieuws?PEC-Ajax mocht er wezen, uitzondering op de regel?
Oh ja, daardoor verloor Feyenoord natuurlijk en anders hadden ze gister de finale gespeeld.Ik blijf het lastig vinden waardoor je precies bent uitgeschakeld. Ofwel de club die al jarenlang spullen op het veld laat gooien en onvoldoende ingrijpt of een sneue gast die toevallig wel raak gooit. Zonder dat gezeik had je Ajax echt wel kunnen breken. Ondanks het gerol waren de krampaanvallen redelijk echt. De ploeg was volwassen genoeg om ermee om te gaan.
Dit weekend.Leo weet jij wanneer Ajax weer tegen AZ moet?
Wakker worden voor een paar subtoppers, respect.Hoe laat, dan kan ik de wekker zetten.
Dat is zaterdag om 18:45Wakker worden voor een paar subtoppers, respect.
Wanneer was de laatste landstitel van PSV? 5 jaar geleden al? Ha, subtoppers.Wakker worden voor een paar subtoppers, respect.
Die hebben dit seizoen tenminste nog een paar prijzen gepakt.Wanneer was de laatste landstitel van PSV? 5 jaar geleden al? Ha, subtoppers.
De sleutel naar succes.Die sleutelhangers?