KNVB Beker 2022-2023

stc

Well-known member
Spakenburg 1 jaar uitgesloten wegens spreekkoren, Feyenoord een 'foei nooit meer doen' zal het wel worden... :p
Als het aan mij ligt wordt er keihard gestraft richting de club. Club moet het dan verhalen op de dader(s).
 

erka

Well-known member
Nee Feyenoord-directeurtje.

Dit is geen incident. Jij moet eens goed kijken wat voor figuren jij in je stadion hebt en daar eens wat aan doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

stc

Well-known member
Als het publiek bij de finale mag zijn, dan zal er e.e.a worden gesloopt in de kuip. Daarnaast hoop ik geen rellen tussen de verschillende supportersgroepen zoals in 1998.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tadic is trouwens ook echt een ontzettend triest ventje. Dat sneeuwt onder na die aansteker, wat ik wel begrijp. Maar dat neemt niet weg dat hij zich ook diep mag schamen.
 

gevegt

Well-known member
Tadic is trouwens ook echt een ontzettend triest ventje. Dat sneeuwt onder na die aansteker, wat ik wel begrijp. Maar dat neemt niet weg dat hij zich ook diep mag schamen.
Die gedraagt zich al jaren als een hufter 1e klas.
 

stc

Well-known member
Tadic is trouwens ook echt een ontzettend triest ventje. Dat sneeuwt onder na die aansteker, wat ik wel begrijp. Maar dat neemt niet weg dat hij zich ook diep mag schamen.
Iedereen mag zich schamen op deze dieptrieste avond.
 

gevegt

Well-known member
Het is trouwens wel grappig dat iedereen zich via sm van zich laat horen en meteen even zijn eigen belang behartigd.
 
Bovenaan