gevegt
Well-known member
Hankie is een homo!Gefeliciteerd Ajacieden en gevegt
Hankie is een homo!
Hankie is een homo!
Hankie is een homo!
Hankie is een homo!Gefeliciteerd Ajacieden en gevegt
Spakenburg 1 jaar uitgesloten wegens spreekkoren, Feyenoord een 'foei nooit meer doen' zal het wel worden...Ben benieuwd wat de knvb voor straffen gaat uitdelen.
Gebruik godverdomme je verstand!Hankie is een homo!
Hankie is een homo!
Hankie is een homo!
Hankie is een homo!
Ze gaan gewoon op het spoor staan om de trein uit Amsterdam op te wachten en dan lekker knokken!Gewoon geen politie inzetten, dan komt het vanzelf wel goed.
Plop!Gebruik godverdomme je verstand!
Kan hij niet helpen, is ook al voor PSV.Gebruik godverdomme je verstand!
Als het aan mij ligt wordt er keihard gestraft richting de club. Club moet het dan verhalen op de dader(s).Spakenburg 1 jaar uitgesloten wegens spreekkoren, Feyenoord een 'foei nooit meer doen' zal het wel worden...
Ze willen toch juist geen nieuwbouw?Als het publiek bij de finale mag zijn, dan zal er e.e.a worden gesloopt in de kuip. Daarnaast hoop ik geen rellen tussen de verschillende supportersgroepen zoals in 1998.
Die gedraagt zich al jaren als een hufter 1e klas.Tadic is trouwens ook echt een ontzettend triest ventje. Dat sneeuwt onder na die aansteker, wat ik wel begrijp. Maar dat neemt niet weg dat hij zich ook diep mag schamen.
Iedereen mag zich schamen op deze dieptrieste avond.Tadic is trouwens ook echt een ontzettend triest ventje. Dat sneeuwt onder na die aansteker, wat ik wel begrijp. Maar dat neemt niet weg dat hij zich ook diep mag schamen.
Mee eens. Hij moet gewoon keihard al die randdebielen aanpakken!Wat een faalhaas die te Kloese.
Godallemachtig nou, iedereen buitelt over elkaar heen om een duit in zijn zakje te doenHet is trouwens wel grappig dat iedereen zich via sm van zich laat horen en meteen even zijn eigen belang behartigd.