Hankie
Well-known member
Hij moet hun in de fik steken.Mee eens. Hij moet gewoon keihard al die randdebielen aanpakken!
Alles voor de club. Dan maar zijn huis in de fik!
Hij moet hun in de fik steken.Mee eens. Hij moet gewoon keihard al die randdebielen aanpakken!
Alles voor de club. Dan maar zijn huis in de fik!
Inderdaad. Het einde van een positieve periode. De halve garen bepalen het nog steeds.Kloese is duidelijk ook bang voor zijn achterban.
Ook dat is niets nieuws.Klaassen heeft ook wat last van zijn hoofd nog steeds.
Hij heeft nu aanstekers genoeg!Hij moet hun in de fik steken.
Dat dacht ik ook. Maar oplossingen kom ik nooit echt tegen.Godallemachtig nou, iedereen buitelt over elkaar heen om een duit in zijn zakje te doen
Nee, maar zal misschien wel beter zijn. Kan je de tribunes verder van het veld zetten, zodat je minder kans hebt dat de aanstekers het veld bereiken.Ze willen toch juist geen nieuwbouw?
Appeltje eitje toch aanstaand weekend.Feyenoord oogt verzwakt. Zal wel door de Ramadan komen. En dan komt Zondag ook nog het veilige RKC Waalwijk langs. Pfff
Tadic gaf Kökcu dus gewoon een tip!Feyenoord oogt verzwakt. Zal wel door de Ramadan komen. En dan komt Zondag ook nog het veilige RKC Waalwijk langs. Pfff
Gezien zijn achtergrond begrijp het wel.Die lult ook maar een eind heen zeg.
Matig. Ook hij weet heel goed dat het probleem veel groter is dan een paar supporters.Fantastisch interview met Slot. Hij zegt het wel. Als eerste.
Fantastisch interview met Slot. Hij zegt het wel. Als eerste.
Volgens Kökcu was er niets aan de hand.Ik zie dat nu pas dat gebaar van Tadic richting Köcku.
Dan ben je gewoon een gore provocateur en tevens klootzak..
Hij zegt 90% wel positieve support, dus 10% niet. Dat zijn 4500 mensen. Ik denk dat het er nog wel meer zijn, maar hij heeft het dus niet over 'een paar supporters'.Matig. Ook hij weet heel goed dat het probleem veel groter is dan een paar supporters.
Volledig onacceptabel, nooit goed te praten, belachelijk gedrag, zag al eerder dat er dingen op het veld werden gegooid, ploeg daardoor benadeeld, moet nu echt iets aan worden gedaan. Dat soort dingen.Net gemist, wat zei hij precies?