Precies. En het gemak waarop JMD bijvoorbeeld dan zegt dat Spakenburg nooit de finale haalt als ze tegen Ajax, Feyenoord of PSV moeten.
En dan voor het gemak even vergeet dat PSV uit verloren heeft van de nrs 16, 17 én 18 uit de Eredivisie.
Lach jij ook wel eens om een grapje?Overigens zag ik weer vele domme reacties voorbij komen, zoals van Fregge en JMD. Of van "God is dol op gevulde koeken" ( de waan).
Een goede gevulde koek is geen grapje!Lach jij ook wel eens om een grapje?
Heerenveen zou morgen best kunnen winnen, en als die dan uit naar Spakenburg moeten is het niet bij voorbaat zeker dat ze winnen.Die finale gaan ze echt niet halen, maar het feit dat ook de Blauwen de 1/2 finale van de beker halen zal pijn doen bij de rode kant... En idd, de Vogels zijn op weg naar de nacompetitie, waaruit sowieso 1 van de 2 2edivisionisten degradeert...
PSV speelt dit seizoen tegen mindere tegenstanders altijd bagger. Dus zo zeker is een overwinning niet.Mwah, ik zie Ajax eerder onderuit gaan op de Vijverberg dan wij in eigen huis tegen ADO.
Dat probleem heeft AZ ookPSV speelt dit seizoen tegen mindere tegenstanders altijd bagger. Dus zo zeker is een overwinning niet.
Zolang ze 'm maar weer terugbrengen als de finale begint.Uiteindelijk zal Feyenoord met die dennenappel ervandoor gaan.
Die komt dan ook van de Koninklijke HFC. Daar speelt geen plebs.Die Van der Linden komt beter uit zijn woorden dan 90% van de Eredivisiespelers.
Sorry.Een goede gevulde koek is geen grapje!
Gebeurt zelden toch dat PSV tegen mindere tegenstanders speelt?PSV speelt dit seizoen tegen mindere tegenstanders altijd bagger. Dus zo zeker is een overwinning niet.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Laat hem wat minder de grootste Feyenoordfan ter wereld uithangen. Als je zo graag naar de kuip wilt, koop dan gewoon een kaartje of zo in plaats van te smeken of ze alsjeblieft Feyenoord kunnen loten.
Gewoon uit naar Heerenveen dus 👍Laat hem wat minder de grootste Feyenoordfan ter wereld uithangen. Als je zo graag naar de kuip wilt, koop dan gewoon een kaartje of zo in plaats van te smeken of ze alsjeblieft Feyenoord kunnen loten.
Hij schijnt volgens zijn eigen woorden helemaal gek te worden als hij nu geen Feyenoord loot.Nou ja, schijnbaar zat hij er tegen Lazio. Verder wordt de finale gespeeld in De Kuip, dus De Kuip halen heeft hij zelf in de hand.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat hij ook helemaal gek wordt als hij nu wél Feyenoord loot.Hij schijnt volgens zijn eigen woorden helemaal gek te worden als hij nu geen Feyenoord loot.
Goeie hockeynaam ook, Floris Van Der Linden. Mist eigenlijk wel een dubbele voornaam.Die komt dan ook van de Koninklijke HFC. Daar speelt geen plebs.