KNVB Beker 2022-2023

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. En het gemak waarop JMD bijvoorbeeld dan zegt dat Spakenburg nooit de finale haalt als ze tegen Ajax, Feyenoord of PSV moeten.
En dan voor het gemak even vergeet dat PSV uit verloren heeft van de nrs 16, 17 én 18 uit de Eredivisie.

Wat ik zeg. Mochten Ajax, Feyenoord en PSV de halve finale halen, dan gaat de KNVB een klassiekerfinale voorkomen. Dan zou een uitwedstrijd voor PSV tegen Spakenburg een mooie bananenschil zijn.

Forza AZ

Well-known member
Die finale gaan ze echt niet halen, maar het feit dat ook de Blauwen de 1/2 finale van de beker halen zal pijn doen bij de rode kant... En idd, de Vogels zijn op weg naar de nacompetitie, waaruit sowieso 1 van de 2 2edivisionisten degradeert...
Heerenveen zou morgen best kunnen winnen, en als die dan uit naar Spakenburg moeten is het niet bij voorbaat zeker dat ze winnen.

stc

Well-known member
Mwah, ik zie Ajax eerder onderuit gaan op de Vijverberg dan wij in eigen huis tegen ADO.
PSV speelt dit seizoen tegen mindere tegenstanders altijd bagger. Dus zo zeker is een overwinning niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

• Leuk
Waarderingen: Max

Pascallovic

Well-known member
Laat hem wat minder de grootste Feyenoordfan ter wereld uithangen. Als je zo graag naar de kuip wilt, koop dan gewoon een kaartje of zo in plaats van te smeken of ze alsjeblieft Feyenoord kunnen loten.

Max

Administrator
Forumleiding
Laat hem wat minder de grootste Feyenoordfan ter wereld uithangen. Als je zo graag naar de kuip wilt, koop dan gewoon een kaartje of zo in plaats van te smeken of ze alsjeblieft Feyenoord kunnen loten.

Nou ja, schijnbaar zat hij er tegen Lazio. Verder wordt de finale gespeeld in De Kuip, dus De Kuip halen heeft hij zelf in de hand.

Bovenaan