JFK
Well-known member
En Spakenburgs hart van Bakkerij 't Stoepje.Ja ge-paneerd en met een uitje erbij.
En Spakenburgs hart van Bakkerij 't Stoepje.Ja ge-paneerd en met een uitje erbij.
Als ze De Graafschap loten, kan het zomaar gebeuren.Als Spakenburg de finale haalt, dan eet ik mijn IPad op.
Uiteindelijk zal Feyenoord met die dennenappel ervandoor gaan.Als ze De Graafschap loten, kan het zomaar gebeuren.
Welnee, PSV gaat winnen!!!!Uiteindelijk zal Feyenoord met die dennenappel ervandoor gaan.
En nu snel naar bed, want morgen allemaal weer gewoon aan het werk.Knappe prestatie van de amateurs.
Ik denk dat AZ daar maar eens moet gaan shoppen.Die Van der Linden komt beter uit zijn woorden dan 90% van de Eredivisiespelers.
De laatste van der Linden bij AZ was ook een groot succes.Ik denk dat AZ daar maar eens moet gaan shoppen.
Ajax, PSV en Feyenoord gaan (als ze de halve finale halen) allemaal hopen op Spakenburg...
Zit je weer aan de zuip?Welnee, PSV gaat winnen!!!!
Plop!Zit je weer aan de zuip?
Nu al de post van het jaar.😄Nou, de weg naar de halve finale voor Utrecht mooi open.
Het moge duidelijk zijn dat ik zeer tevreden ben met deze loting.
Maar gewoon FC Groningen uit en FC Utrecht uit winnen. Dan sta je niet enkel op basis van gunstig loten in de halve finale.