KNVB Beker 2022-2023

JMD

Well-known member
Dit wordt echt de grootste bekerstunt ever... VVSB versloeg Den Bosch in de kwartfinale, IJsselmeervogels AZ na strafschoppen, maar 1-4 in Utrecht...
 

JMD

Well-known member
Ajax, PSV en Feyenoord gaan (als ze de halve finale halen) allemaal hopen op Spakenburg... :p
 

erka

Well-known member
Zou wat zijn dat Spakenburg straks ook de bekerfinale haalt in het jaar dat IJsselmeervogels degradeert uit de 2e Divisie (want die staan er slecht voor).
 

JMD

Well-known member
Zou wat zijn dat Spakenburg straks ook de bekerfinale haalt in het jaar dat IJsselmeervogels degradeert uit de 2e Divisie (want die staan er slecht voor).
Die finale gaan ze echt niet halen, maar het feit dat ook de Blauwen de 1/2 finale van de beker halen zal pijn doen bij de rode kant... En idd, de Vogels zijn op weg naar de nacompetitie, waaruit sowieso 1 van de 2 2edivisionisten degradeert...
 

JMD

Well-known member
AZ kon er niet van winnen en Spakenburg roer Utrecht even op 1 - :):):):) en niet eens geflatteerd
PSV kwam hier idd ook niet verder dan 2-2... Maar ja, toen onderschatte PSV FC Utrecht, nu onderschat Utrecht overduidelijk Spakenburg... Een tegengoal krijgen kan gebeuren, maar 4 goals, kom op, wanprestatie...
 

erka

Well-known member
Die finale gaan ze echt niet halen,

Wie zegt dat? Als je de halve finale haalt na uitzeges op Groningen (nou ja ok) en Utrecht en je zou in de halve finale thuisloten en de tegenstander heeft toevallig een beroerde dag...
 

JFK

Well-known member
Wie zegt dat? Als je de halve finale haalt na uitzeges op Groningen (nou ja ok) en Utrecht en je zou in de halve finale thuisloten en de tegenstander heeft toevallig een beroerde dag...
Als Spakenburg de finale haalt, dan eet ik mijn IPad op.
 

JMD

Well-known member
Wie zegt dat? Als je de halve finale haalt na uitzeges op Groningen (nou ja ok) en Utrecht en je zou in de halve finale thuisloten en de tegenstander heeft toevallig een beroerde dag...
Als Ajax, Feyenoord of PSV uitgeschakeld worden en Spakenburg daar tegen loot geef ik ze een kansje, maar tegen Ajax, Feyenoord of PSV no way, ook niet op de Westmaat.
 

erka

Well-known member
Tuurlijk is die kans erg klein maar je moet het volgens mij niet uitsluiten en al helemaal niet onderschatten.
 

JMD

Well-known member
1 voordeel voor Spakenburg, ze hoeven niet ver terug nu, die zijn om nog voor middernacht thuis... :)
 
Bovenaan