Die finale gaan ze echt niet halen, maar het feit dat ook de Blauwen de 1/2 finale van de beker halen zal pijn doen bij de rode kant... En idd, de Vogels zijn op weg naar de nacompetitie, waaruit sowieso 1 van de 2 2edivisionisten degradeert...Zou wat zijn dat Spakenburg straks ook de bekerfinale haalt in het jaar dat IJsselmeervogels degradeert uit de 2e Divisie (want die staan er slecht voor).
Nou, met PSV zou ik ook nog niet zo zeker zijnAjax, PSV en Feyenoord gaan (als ze de halve finale halen) allemaal hopen op Spakenburg...
PSV kwam hier idd ook niet verder dan 2-2... Maar ja, toen onderschatte PSV FC Utrecht, nu onderschat Utrecht overduidelijk Spakenburg... Een tegengoal krijgen kan gebeuren, maar 4 goals, kom op, wanprestatie...AZ kon er niet van winnen en Spakenburg roer Utrecht even op 1 - en niet eens geflatteerd
Mwah, ik zie Ajax eerder onderuit gaan op de Vijverberg dan wij in eigen huis tegen ADO.Nou, met PSV zou ik ook nog niet zo zeker zijn
Die finale gaan ze echt niet halen,
Als Spakenburg de finale haalt, dan eet ik mijn IPad op.Wie zegt dat? Als je de halve finale haalt na uitzeges op Groningen (nou ja ok) en Utrecht en je zou in de halve finale thuisloten en de tegenstander heeft toevallig een beroerde dag...
Als Ajax, Feyenoord of PSV uitgeschakeld worden en Spakenburg daar tegen loot geef ik ze een kansje, maar tegen Ajax, Feyenoord of PSV no way, ook niet op de Westmaat.Wie zegt dat? Als je de halve finale haalt na uitzeges op Groningen (nou ja ok) en Utrecht en je zou in de halve finale thuisloten en de tegenstander heeft toevallig een beroerde dag...
Ja ge-paneerd en met een uitje erbij.Als Spakenburg de finale haalt, dan eet ik mijn IPad op.