Eef de Kip
Well-known member
en voor straf het zaterdagvoetbal opheffen.Als ze de finale weigeren te spelen, nooit meer mee laten doen.
en voor straf het zaterdagvoetbal opheffen.Als ze de finale weigeren te spelen, nooit meer mee laten doen.
Nou loop je op de zaken vooruit. Kan ook ADO worden.Als Spakenburg zaterdag PSV loot, dan ligt de weg naar de finale open.
Lekkere club dan om je spelers zo'n geweldig affiche door de neus te boren.Meest waarschijnlijke is dat Spakenburg de finale niet haalt.
Zouden ze het wel halen, dan denk ik dat de KNVB de wedstrijd naar een andere dag verplaatst.
En zo niet, dan vermoed ik dat Spakenburg weigert de finale te spelen.
De spelers weten, of behoren te weten, dat ze spelen bij een principiële zaterdagvereniging.
En wellicht ten overvloede:
90% van de spelers spelen er voor de enveloppe met inhoud die ze elke week onder tafel krijgen toegeschoven. Niet meer en niet minder.
Ja, alleen dat moet er dan natuurlijk geen midweekse speelronde of Europees voetbal in de midweek voor de finale zijn, want dan lukt het natuurlijk niet.*Overigens persoonlijk zou ik een finale op zaterdag standaard eigenlijk veel mooier vinden, net als in Engeland en Duitsland*
Zit Zaterdagmannetje Noord-Ooster nu op erka’s account te posten?*Overigens persoonlijk zou ik een finale op zaterdag standaard eigenlijk veel mooier vinden, net als in Engeland en Duitsland*
Midweekse speelronde in de Eredivisie is geen probleem. Dan kunnen de finalisten gewoon op dinsdag of woensdag spelen. Europees voetbal is wel een probleem, want dan kan een bekerfinalist wel eens op donderdag in de Europa League of Conference League moeten spelen.Ja, alleen dat moet er dan natuurlijk geen midweekse speelronde of Europees voetbal in de midweek voor de finale zijn, want dan lukt het natuurlijk niet.
Waarom niet meer op hemelvaartsdag? Dat was een mooie traditie aan het worden. Of mag dat ook niet in Spakenburg?Zit Zaterdagmannetje Noord-Ooster nu op erka’s account te posten?
Lekker zondagMIDDAG. Want 18.00 vind ik ook een klotentijd. 16.30, mooi na het amateurvoetbal.
Eerste Kerstdag lijkt me anders ook wel mooi, dan is er normaal gesproken toch geen reet te doen.Waarom niet meer op hemelvaartsdag? Dat was een mooie traditie aan het worden. Of mag dat ook niet in Spakenburg?
Als de bekerfinale dsn in Qatar gespeeld wordt lijkt mij dat een goed plan.Eerste Kerstdag lijkt me anders ook wel mooi, dan is er normaal gesproken toch geen reet te doen.
Of in Bethlehem.Als de bekerfinale dsn in Qatar gespeeld wordt lijkt mij dat een goed plan.
Eerste Kerstdag lijkt me anders ook wel mooi, dan is er normaal gesproken toch geen reet te doen.
Gewoon in Kabul.Als de bekerfinale dsn in Qatar gespeeld wordt lijkt mij dat een goed plan.