KNVB Beker 2022-2023

Pascallovic

Well-known member
Gözübüyük zal wel weer fluiten in De Kuip bij Feyenoord - PSV... ;) Kan niet fout voor jullie... :)

Even serieus nu: dat zijn idd flinke pechgevallen, en dat ook allemaal tegelijk. En dat terwijl het (volgens mij) de afgelopen 1,5 jaar toch juist bij Feyenoord was dat er weinig blessures waren.
Volgens Slot zou het meevallen met de blessure van Hancko, dus daar gaan we dan maar vanuit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Pascallovic

Well-known member
Neuj. Fledderus, die heeft het verknoeid de afgelopen jaren. Ruzie gemaakt met zo'n beetje iedereen. Hele slechte aankopen en samenstelling staf en scouting. Totaal geen netwerk en geen vrienden in de voetballerij. Groningen heeft wél geld, maar hij slaagt er niet in dat (goed) te besteden. Dat is niet handig als TD.

Ik ben er best wel laconiek onder. Dit is gewoon een kwestie van jarenlang foute keuzes maken. Al een beetje begonnen in de laatste jaren onder Nijland en nu dus in de overtreffende trap. Zoals ik al aangaf geen enkele hoop en verwachting dat dit nog goed gaat komen.

Met Cambuur, dat min of meer in hetzelfde schuitje zit, naar de KKD. Laten we dat maar doen en vandaar weer opbouwen maar dan wel goed en met een nieuwe staf. Vorige keer dat Groningen degradeerde pakte dat ook goed uit qua gezondheid van de club, gretigheid en nieuwe spelers.
👇

3 punten voorsprong op de directe degradatieplaatsen na 15 wedstrijden en dan het seizoen als verloren beschouwen.
Regelrecht belachelijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gözübüyük zal wel weer fluiten in De Kuip bij Feyenoord - PSV... ;) Kan niet fout voor jullie... :)

Even serieus nu: dat zijn idd flinke pechgevallen, en dat ook allemaal tegelijk. En dat terwijl het (volgens mij) de afgelopen 1,5 jaar toch juist bij Feyenoord was dat er weinig blessures waren.

De achtpuntjes moet je inderdaad thuis loten, enorme thuisfluiter. Volgens mij hebben we hem dit seizoen enkel nog uitgeloot, dus het zou mooi zijn als we hem in die zware reeks thuis loten.
 

Fregge

Well-known member
Blauw Geel kwam al snel met 0-1 achter. Maar dat kan nog wel goed komen. Die winnen wel vaker terwijl ze er absoluut geen recht op hebben.
Haha er zit nog een beetje wrok he ;)

Mooie dag gehad. 9 uur aanwezig op het sportpark en half 1 in de nacht naar huis. Jammer van de 1-3 nederlaag, maar dat is niet eens zo'n heel slecht resultaat.
 

Batigoal

Well-known member
Neuj. Fledderus, die heeft het verknoeid de afgelopen jaren. Ruzie gemaakt met zo'n beetje iedereen. Hele slechte aankopen en samenstelling staf en scouting. Totaal geen netwerk en geen vrienden in de voetballerij. Groningen heeft wél geld, maar hij slaagt er niet in dat (goed) te besteden. Dat is niet handig als TD.

Ik ben er best wel laconiek onder. Dit is gewoon een kwestie van jarenlang foute keuzes maken. Al een beetje begonnen in de laatste jaren onder Nijland en nu dus in de overtreffende trap. Zoals ik al aangaf geen enkele hoop en verwachting dat dit nog goed gaat komen.

Met Cambuur, dat min of meer in hetzelfde schuitje zit, naar de KKD. Laten we dat maar doen en vandaar weer opbouwen maar dan wel goed en met een nieuwe staf. Vorige keer dat Groningen degradeerde pakte dat ook goed uit qua gezondheid van de club, gretigheid en nieuwe spelers.
Fledderus was als speler al een slang, dus het verbaast me niets dat hij als directeur ook niet helemaal betrouwbaar is.

Overigens zit ook Volendam in de Eredivisie. Die zijn met die ene overwinning echt niet opeens veilig hoor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Fledderus was als speler al een slang, dus het verbaast me niets dat hij als directeur ook niet helemaal betrouwbaar is.

Overigens zit ook Volendam in de Eredivisie. Die zijn met die ene overwinning echt niet opeens veilig hoor.

Gaat gewoon spannend worden onderin. Met name voor Groningen, Cambuur, Emmen, Volendam en Excelsior. Alleen qua punten kunnen er nog wel meer ploegen in de problemen raken.
 

Jef400

Well-known member
Gaat gewoon spannend worden onderin. Met name voor Groningen, Cambuur, Emmen, Volendam en Excelsior. Alleen qua punten kunnen er nog wel meer ploegen in de problemen raken.
Ik reken Vitesse ook tot dat rijtje. Die zijn er ook nog lang niet. En we moeten hierna nog 19 speelrondes.
 

Pascallovic

Well-known member
Fortuna Sittard is er ook nog niet weg.

Het is een reddingsboei voor alle clubs die onderin staan. Er zijn zo veel ploegen die er uit kunnen vliegen qua kwaliteit of spel. Op dit moment is het natuurlijk terecht en logisch dat we naar Groningen kijken als grote kandidaat. We zien geen aanknopingspunten dat het op korte termijn ergens op gaat lijken immers. Maar als je nooit scoort zoals Cambuur (die ook al 12 maanden ruk presteren) of zelden de 0 houdt zoals Volendam gaan die ploegen ook niet zo maar weglopen. Maar in Groningen moet zeker een hoop gebeuren. Met Dennis van der Ree kun je echt het seizoen niet afmaken en meneer Fledderus moet je als architect van dit geheel ook de deur wijzen.
 

Mommiej

Well-known member
2 foto's gezien van de bal bij Heracles - Go Ahead gisteravond waaruit toch wel heel duidelijk naar voren komt dat de bal de lijn geen klein beetje gepasseerd was, maar gewoon ruim gepasseerd. Mag aannemen dat zeker de assistent-scheidsrechter aan die kant voorlopig op non-actief staat.
 

Jef400

Well-known member
2 foto's gezien van de bal bij Heracles - Go Ahead gisteravond waaruit toch wel heel duidelijk naar voren komt dat de bal de lijn geen klein beetje gepasseerd was, maar gewoon ruim gepasseerd. Mag aannemen dat zeker de assistent-scheidsrechter aan die kant voorlopig op non-actief staat.
Bij de KNVB?
 

Abubakari

Well-known member
Mag aannemen dat zeker de assistent-scheidsrechter aan die kant voorlopig op non-actief staat.
Want die heeft die foto’s direct gezien?
Split second beslissing op redelijke afstand, niet vreemd dat ie dat niet goed waar heeft kunnen nemen lijkt me.
 

Joost

Well-known member
2 foto's gezien van de bal bij Heracles - Go Ahead gisteravond waaruit toch wel heel duidelijk naar voren komt dat de bal de lijn geen klein beetje gepasseerd was, maar gewoon ruim gepasseerd. Mag aannemen dat zeker de assistent-scheidsrechter aan die kant voorlopig op non-actief staat.
Ik heb ook de foto gezien waaruit heel duidelijk blijkt dat de bal over de lijn is.

Wat je op dezelfde foto ook ziet is een grensrechter die gepositioneerd is ter hoogte van de verdediger die van belang is bij het bepalen van buitenspel. En dat de de speler die de bal wegschiet tussen de bal en grensrechter in staat.

Dat het een doelpunt was lijkt me duidelijk maar dat heeft de grensrechter niet goed genoeg kunnen waarnemen.
 

Mommiej

Well-known member
Als de assistent dus niet op de achterlijn staat en bal zit verstopt achter de paal, moet je weten dat het een goal is.

De assistent kan niet aangeven dat de speler die de bal wegtrapt tussen hem en de bal zit, want de bal is namelijk zichtbaar tussen de benen door.
 

Abubakari

Well-known member
Als de assistent dus niet op de achterlijn staat en bal zit verstopt achter de paal, moet je weten dat het een goal is.

De assistent kan niet aangeven dat de speler die de bal wegtrapt tussen hem en de bal zit, want de bal is namelijk zichtbaar tussen de benen door.
Als jij dat in een split second met zekerheid kunt bepalen zonder tv beelden en foto’s en vanuit die positie dan ligt er een mooie carrière voor je in het betaald voetbal.
 

JMD

Well-known member
Als de assistent dus niet op de achterlijn staat en bal zit verstopt achter de paal, moet je weten dat het een goal is.
Je weet dat de bal helemaal over de lijn moet zijn? Ik heb deze beelden niet gezien, maar er zijn situaties te bedenken waarmee een assistent niet op de achterlijn staat en de bal achter de paal verstopt is en het echt geen doelpunt is
 
Bovenaan