Jef400
Well-known member
Top 5 van de KKD mag ik aannemen?Wij gaan promoveren jongen, nieuwe bestuurscultuur. We gaan de top 5 aanvallen.
Top 5 van de KKD mag ik aannemen?Wij gaan promoveren jongen, nieuwe bestuurscultuur. We gaan de top 5 aanvallen.
Van het Rechterrijtje?Wij gaan promoveren jongen, nieuwe bestuurscultuur. We gaan de top 5 aanvallen.
Haters
Dramaqueen.2 foto's gezien van de bal bij Heracles - Go Ahead gisteravond waaruit toch wel heel duidelijk naar voren komt dat de bal de lijn geen klein beetje gepasseerd was, maar gewoon ruim gepasseerd. Mag aannemen dat zeker de assistent-scheidsrechter aan die kant voorlopig op non-actief staat.
Alweer thuis. Nou, nou
Wat denk je zelf.Nu maar hopen dat ESPN kiest voor Spakenburg Katwijk en de graafschap de treffers als liveduels.
Standaard dat Feyenoord thuisloot.
Dat zullen nu juist waarschijnlijk de enige 2 wedstrijden zijn die niet live te zien zijn.Ook mooi dat er dus minimaal twee niet eredivisie ploegen bij de laatste 8 zitten.
Psv, Feyenoord en az zouden een zekerheidje voor de kwartfinale moeten zijn met deze loting, maar de rest zijn op papier spannende duels, want ik zie bv de treffers het de graafschap lastig maken.
Nu maar hopen dat ESPN kiest voor Spakenburg Katwijk en de graafschap de treffers als liveduels.