KNVB Beker 2022-2023

Pascallovic

Well-known member
Denk dat Groningen naast de interne oplossing qua trainer voor de rest van het seizoen toch ook nog wel even verder gaat kijken buiten Groningen. Dit kun je toch echt niet verkopen aan supporters en sponsoren.
Je kunt het wat mij betreft ook niet verkopen dat de architect van deze selectie en trainersstaf een nieuwe trainer aanstelt en nog meer aankopen gaat doen.

2-3 inmiddels.
 

erka

Well-known member
We gaan eruit. Echt knetterhard. Niet alleen uit de beker maar ook uit de Eredivisie. Ik heb er 0 hoop meer op. Dit is echt een volledig verloren zaak.
 

JMD

Well-known member
Op dit moment 9 eredivisieclubs, 3 eerstedivisieclubs en 3 tweededivisieclubs geplaatst voor de 1/8 finale. Wordt dus naw 10/3/3
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hancko er zo te zien ook een tijdje uit. Mooie timing met de zwaarste weken voor de boeg met Ajax thuis, Twente uit, PSV thuis, Heerenveen uit en AZ thuis. Gewoon de drie meest verdedigende spelers in de as weg.
 

Hankie

Well-known member
Hancko er zo te zien ook een tijdje uit. Mooie timing met de zwaarste weken voor de boeg met Ajax thuis, Twente uit, PSV thuis, Heerenveen uit en AZ thuis. Gewoon de drie meest verdedigende spelers in de as weg.
Hopen maar dat het mee gaat vallen, anders kun je een streep door de ambities zetten.
 

erka

Well-known member
Nou, de ME erbij. De ZSide pikt het niet meer, en terecht. Eerst maar eens die vieze Fledderus lozen. Je moet ergens beginnen met schoonmaken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hopen maar dat het mee gaat vallen, anders kun je een streep door de ambities zetten.

Ja, dan is het wel klaar. Met Rasmussen/Geertruida is het een brok onrust. Pedersen die niet kan verdedigen(en aanvallen).
 

erka

Well-known member
Weg met Gudde

Neuj. Fledderus, die heeft het verknoeid de afgelopen jaren. Ruzie gemaakt met zo'n beetje iedereen. Hele slechte aankopen en samenstelling staf en scouting. Totaal geen netwerk en geen vrienden in de voetballerij. Groningen heeft wél geld, maar hij slaagt er niet in dat (goed) te besteden. Dat is niet handig als TD.

Ik ben er best wel laconiek onder. Dit is gewoon een kwestie van jarenlang foute keuzes maken. Al een beetje begonnen in de laatste jaren onder Nijland en nu dus in de overtreffende trap. Zoals ik al aangaf geen enkele hoop en verwachting dat dit nog goed gaat komen.

Met Cambuur, dat min of meer in hetzelfde schuitje zit, naar de KKD. Laten we dat maar doen en vandaar weer opbouwen maar dan wel goed en met een nieuwe staf. Vorige keer dat Groningen degradeerde pakte dat ook goed uit qua gezondheid van de club, gretigheid en nieuwe spelers.
 

JMD

Well-known member
Hancko er zo te zien ook een tijdje uit. Mooie timing met de zwaarste weken voor de boeg met Ajax thuis, Twente uit, PSV thuis, Heerenveen uit en AZ thuis. Gewoon de drie meest verdedigende spelers in de as weg.
Gözübüyük zal wel weer fluiten in De Kuip bij Feyenoord - PSV... ;) Kan niet fout voor jullie... :)

Even serieus nu: dat zijn idd flinke pechgevallen, en dat ook allemaal tegelijk. En dat terwijl het (volgens mij) de afgelopen 1,5 jaar toch juist bij Feyenoord was dat er weinig blessures waren.
 

zwammy

Well-known member
Neuj. Fledderus, die heeft het verknoeid de afgelopen jaren. Ruzie gemaakt met zo'n beetje iedereen. Hele slechte aankopen en samenstelling staf en scouting. Totaal geen netwerk en geen vrienden in de voetballerij. Groningen heeft wél geld, maar hij slaagt er niet in dat (goed) te besteden. Dat is niet handig als TD.

Ik ben er best wel laconiek onder. Dit is gewoon een kwestie van jarenlang foute keuzes maken. Al een beetje begonnen in de laatste jaren onder Nijland en nu dus in de overtreffende trap. Zoals ik al aangaf geen enkele hoop en verwachting dat dit nog goed gaat komen.

Met Cambuur, dat min of meer in hetzelfde schuitje zit, naar de KKD. Laten we dat maar doen en vandaar weer opbouwen maar dan wel goed en met een nieuwe staf. Vorige keer dat Groningen degradeerde pakte dat ook goed uit qua gezondheid van de club, gretigheid en nieuwe spelers.
Het is prima toeven hier hoor, alleen zijn wij volgend jaar weer weg.
 
Bovenaan