De Groene Scout
Well-known member
Een 0-3 achtstand zal toch wel een beetje te veel gevraagd zijn voor Blauw Geel om nog goed te maken in een helftje.
Net even teruggekeken en ik denk er hetzelfde over. Geen rood waard, maar in eerste instantie leek het ernstiger dan het was. Gezien de positie van de scheidsrechter kan ik me dan weer wel voorstellen dat hij het zo beoordeelt.Moet zeggen dat ik de eerste keer dat ik het zag ook aan rood dacht. Met de herhalingen er na bleek dat been toch niet zo hoog te zitten en de inzet niet zobuitensporig te zijn als ik dacht te zien.
Een mooie ook.Oei, dat is wel een hele snelle 0-1.
En dat is 0-3 in Groningen.
Keepertje hoor.
Nee, volgens mij hebben ze niks beters dan wat er staat.Spelen die bewust met een B-ploeg?
Nee, volgens mij hebben ze niks beters dan wat er staat.
was vooraf afgesproken dat Hauptmeijer zou keepen in de beker. Volgens Schreuder was het in voorbereiding 50-50 tussen hem en Schendelaar wie 1e keeper zou worden. Dit zal zo goed als zeker ook zijn laatste wedstrijd zijn in het profvoetbal, want zie PEC contract Hauptmeijer niet verlengen.
Schendelaar zeker geen topkeeper, maar goed genoeg voor waar PEC staat op moment.Die kan er echt heel weinig van. Ik hoop voor je dat die Schendelaar beter is.