KNVB Beker 2022-2023

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Moet zeggen dat ik de eerste keer dat ik het zag ook aan rood dacht. Met de herhalingen er na bleek dat been toch niet zo hoog te zitten en de inzet niet zobuitensporig te zijn als ik dacht te zien.
Net even teruggekeken en ik denk er hetzelfde over. Geen rood waard, maar in eerste instantie leek het ernstiger dan het was. Gezien de positie van de scheidsrechter kan ik me dan weer wel voorstellen dat hij het zo beoordeelt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, volgens mij hebben ze niks beters dan wat er staat.

Feyenoord verloor in de voorbereiding ook eens met 2-1 van Barendrecht geloof ik, maar in volle competitie thuis van Spakenburg met 0-3 verliezen is wel echt next level.
 

Mommiej

Well-known member
was vooraf afgesproken dat Hauptmeijer zou keepen in de beker. Volgens Schreuder was het in voorbereiding 50-50 tussen hem en Schendelaar wie 1e keeper zou worden. Dit zal zo goed als zeker ook zijn laatste wedstrijd zijn in het profvoetbal, want zie PEC contract Hauptmeijer niet verlengen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
was vooraf afgesproken dat Hauptmeijer zou keepen in de beker. Volgens Schreuder was het in voorbereiding 50-50 tussen hem en Schendelaar wie 1e keeper zou worden. Dit zal zo goed als zeker ook zijn laatste wedstrijd zijn in het profvoetbal, want zie PEC contract Hauptmeijer niet verlengen.

Die kan er echt heel weinig van. Ik hoop voor je dat die Schendelaar beter is.
 

Mommiej

Well-known member
Die kan er echt heel weinig van. Ik hoop voor je dat die Schendelaar beter is.
Schendelaar zeker geen topkeeper, maar goed genoeg voor waar PEC staat op moment.

Verder waren het leuke 25 minuten dat PEC tegen Feyenoord op voorsprong stond in De Kuip voor het eerst sinds eind jaren 80. (uberhaupt 1e goal PEC tegen Feyenoord in De Kuip sinds februari 2008, daarna 11 wedstrijden op rij niet gescoord)
 

De Groene Scout

Well-known member
Denk dat Groningen naast de interne oplossing qua trainer voor de rest van het seizoen toch ook nog wel even verder gaat kijken buiten Groningen. Dit kun je toch echt niet verkopen aan supporters en sponsoren.
 
Bovenaan