KNVB Beker 2022-2023

gevegt

Well-known member
Nee tuurlijk niet, dat is Foeke Booy die gaat vertrekken tijdens/na dit seizoen.

Maar als er een nieuwe trainer komt, die 6 weken tijd voorbereiding heeft gehad dan verwacht je meer dan dit. Maar goed, als je alleen strijd/inzet/coaching belangrijk vind als trainer moet je ook voetballend misschien wel niet teveel verwachten. Een valse start voor Ultee.
Ik heb geen idee of een andere trainer meer uit deze selectie kan halen, maar de vraag is natuurlijk of er geld is voor versterking om degradatie te ontlopen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb geen idee of een andere trainer meer uit deze selectie kan halen, maar de vraag is natuurlijk of er geld is voor versterking om degradatie te ontlopen.
Het is in grote lijnen dezelfde selectie waar ze zich vorig seizoen probleemloos mee handhaafden.
 

Pascallovic

Well-known member
Het is in grote lijnen dezelfde selectie waar ze zich vorig seizoen probleemloos mee handhaafden.
Het speelt natuurlijk wel al een tijdje dit. Ze hadden een fantastische seizoensstart in 2021/2022, waardoor ze zich veilig hebben gespeeld. In de laatste 12 maanden hebben ze met deze selectie iets van 4 wedstrijden gewonnen. Dat zegt ook iets over het niveau.
 

Bernardo

Well-known member
Het is in grote lijnen dezelfde selectie waar ze zich vorig seizoen probleemloos mee handhaafden.
Nou dat is ook niet helemaal waar natuurlijk, pas op de een na laatste speelronde veilig gespeeld.

Het verval is eigenlijk na de winterstop vorig seizoen al ingezet met maar 11 punten in de tweede seizoenshelft. Als je in heel het kalenderjaar 2022 maar 4 overwinningen pakt en in totaal 19 punten dan ga je een enkeltje KKD.
 

Sjorro

Active member
Heerlijk avondje op Zuid!
Volle bak en stunten......

Mooi doelpunt van Den Dekker en voor de rest het geluk dat Cambuur moeite met scoren heeft en het vertrouwen mist in deze westrijd.
Nu hopen op een mooie loting zaterdag.
 

Abubakari

Well-known member
Nou dat is ook niet helemaal waar natuurlijk, pas op de een na laatste speelronde veilig gespeeld.

Het verval is eigenlijk na de winterstop vorig seizoen al ingezet met maar 11 punten in de tweede seizoenshelft. Als je in heel het kalenderjaar 2022 maar 4 overwinningen pakt en in totaal 19 punten dan ga je een enkeltje KKD.
Ja okay. Dat is wel waar, zeker als je kijkt hoe Heracles er nog uitgevlogen is, maar ik had vorig seizoen het hele seizoen het gevoel dat het wel safe zat.

Voor de winterstop zat het lekker mee en vloog alles binnen, dat was in 2022 wel anders inderdaad. Ook vaak gewoon slecht gespeeld. Een van de weinige zeges was thuis tegen Fortuna, dat was ook met zòveel mazzel.
Maar blijft apart hoe groot het verschil is.
 

Bernardo

Well-known member
Heerlijk avondje op Zuid!
Volle bak en stunten......

Mooi doelpunt van Den Dekker en voor de rest het geluk dat Cambuur moeite met scoren heeft en het vertrouwen mist in deze westrijd.
Nu hopen op een mooie loting zaterdag.
Gefeliciteerd.

Heb nu net die rode kaart van Virginia terug gezien, hoe kan je daar rood voorgeven?
 

Sjorro

Active member
De manier van inkomen was gewoon gevaarlijk. Hij kwam echt wel als een dolle op Niels af. Raakt hij hem hier in de rug of op de arm, dan staat Niels niet meer op. Spitsen komen niet op zo'n manier ingelopen.
Op mij kwam het neer dat de keeper alles en iedereen over de lijn wilde lopen (inclusief de bal), toen ik het live zag.

202301116474-1.jpg
 

Pascallovic

Well-known member
Moet zeggen dat ik de eerste keer dat ik het zag ook aan rood dacht. Met de herhalingen er na bleek dat been toch niet zo hoog te zitten en de inzet niet zobuitensporig te zijn als ik dacht te zien.
 

De Groene Scout

Well-known member
Daar worden ze nog druk mee in Groningen.

Blauw Geel kwam al snel met 0-1 achter. Maar dat kan nog wel goed komen. Die winnen wel vaker terwijl ze er absoluut geen recht op hebben.
 

Batigoal

Well-known member
Heracles speelt dat ook wel heel slecht uit.

En vervolgens wordt er van alles naar de keeper gegooid. Er gaat in de laatste minuut van de blessuretijd kort gestaakt worden.
 
Bovenaan