KNVB Beker 2022-2023

Pascallovic

Well-known member
Wellicht dat de burgemeester van Enschede de Ajaxfans op tijd weg wilt hebben en met verlenging en eventueel strafschoppen zijn die niet voor half 12 weg.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jacco

Well-known member
Ik las ergens dat Twente inderdaad liever op woensdag had gespeeld, omdat nu de daaropvolgende thuiswedstrijd tegen Volendam verplaatst moet worden van zaterdag naar zondag
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik las ergens dat Twente inderdaad liever op woensdag had gespeeld, omdat nu de daaropvolgende thuiswedstrijd tegen Volendam verplaatst moet worden van zaterdag naar zondag

Ik las sowieso veel klachten dat men zelden op zaterdagen speelt. Dat is echter vrij standaard als je je voor de EL of CoL plaatst. Ook al vlieg je er in de voorronde uit, het schema is er wel redelijk op afgestemd. Of CL halen of geen Europees spelen als je per se op de zaterdagen je wedstrijden wil spelen.
 

Hankie

Well-known member
Ik las sowieso veel klachten dat men zelden op zaterdagen speelt. Dat is echter vrij standaard als je je voor de EL of CoL plaatst. Ook al vlieg je er in de voorronde uit, het schema is er wel redelijk op afgestemd. Of CL halen of geen Europees spelen als je per se op de zaterdagen je wedstrijden wil spelen.
Of gewoon terug naar de KKD
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

De Groene Scout

Well-known member
Jongens gedraag je. Twente wil inderdaad het liefst op zaterdagavond spelen en moest door het bekerpotje op donderdag opnieuw verplaatsen van zaterdag naar zondag. Dat vinden wat mensen jammer.
Of ze nu op woensdag of donderdag winnen van Ajax maakt mij niet zo veel uit.
.
 

Fregge

Well-known member
Dan wordt je verplicht om op zaterdag te spelen dankzij de door zaterdag gecorrumpeerde KNVB-mannetjes
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

zwammy

Well-known member
Jongens gedraag je. Twente wil inderdaad het liefst op zaterdagavond spelen en moest door het bekerpotje op donderdag opnieuw verplaatsen van zaterdag naar zondag. Dat vinden wat mensen jammer.
Of ze nu op woensdag of donderdag winnen van Ajax maakt mij niet zo veel uit.
.
En terecht. Altijd bijzonder als er aan je vaste voorkeur maar 3x per jaar wordt voldaan. NAC het laatste jaar van de ere ook. Gewoon 4 van de 17 op de voorkeursdag en tijd. Maar goed, knvb en luisteren naar de clubs en het oude bestuur van NAC en luisteren naar de supporters waren idd wel 2 dingen die nooit gebeurde
 

JMD

Well-known member
Bij Spakenburg - Katwijk zijn geen uitsupporters welkom... Dit ivm ongeregeldheden de laatste jaren bij die duels. De afspraak zonder uitsupporters te spelen bij die duels geldt ook in de competitie, Katwijk hoopte dat dat niet zou gelden voor de beker, maar daar is de lokale driehoek van Bunschoten-Spakenburg niet in mee gegaan.
 

erka

Well-known member
Bij Spakenburg - Katwijk zijn geen uitsupporters welkom... Dit ivm ongeregeldheden de laatste jaren bij die duels. De afspraak zonder uitsupporters te spelen bij die duels geldt ook in de competitie, Katwijk hoopte dat dat niet zou gelden voor de beker, maar daar is de lokale driehoek van Bunschoten-Spakenburg niet in mee gegaan.

Echte amateurclubs, bijna geen mensen in dienst, liefhebbers pur sang!
 

stc

Well-known member
Makkelie fluit FC Twente-Ajax. Eens kijken of hij weer warrig gaat fluiten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Bovenaan