KNVB-beker 2019/20

Unregistere

Well-known member
Vanavond Achilles Veen - Roda JC. Veen-trainer John Karelse mikt op een stunt met zijn mannen. Hij vertelt in de krant dat hij een strijdplan heeft ontwikkeld waarvan hij hoge verwachtingen heeft. Zijn idee is dat Roda JC het lastig vindt om het initiatief te nemen, dus waarschijnlijk gaan ze lekker inzakken en Roda de bal gunnen.

Ga je nog kijken op de Hanen Weide, Joost?
 

Unregistere

Well-known member
Diverse potjes zijn onderweg. Koninklijke HFC bouwt aan de eerste 'stunt' van de avond: 1-0 voor tegen Telstar, doelpunt Tadmine.

Bij Dordt gaat de keeperstombola verder. Nu staat Stoskovic weer tussen de palen tegen MVV. :heinz:

En bij GOES - Cambuur viel het licht uit, maar we voetballen weer.

Ook IJsselmeervogels op 1-0. Strafschop van Van den Meiracker, de Bossche dader kreeg rood.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Diverse potjes zijn onderweg. Koninklijke HFC bouwt aan de eerste 'stunt' van de avond: 1-0 voor tegen Telstar, doelpunt Tadmine.

Bij Dordt gaat de keeperstombola verder. Nu staat Stoskovic weer tussen de palen tegen MVV. :heinz:

En bij GOES - Cambuur viel het licht uit, maar we voetballen weer.

Ook IJsselmeervogels op 1-0. Strafschop van Van den Meiracker, de Bossche dader kreeg rood.

Ah, ik zie dat ik vannacht om half 5 nog de heldere ingeving heb gehad om toch Den Bosch en Telstar maar op winst te zetten. :oops:
 

gevegt

Well-known member
Nu ik de beelden bij NAC zie , bedenk ik mij dat zwammy best eens Pools bloed zou kunnen hebben.
 
Bovenaan